neverklever ([info]neverklever) wrote on April 27th, 2010 at 10:07 pm
vakarā jau mēs jūtam kā ir, bet pa dienu visi gudri
kam tās savaldības vairāk, kam mazāk

aizmigu bibliotēkā uz dīvāniņa, pamodos, pasmējos, padomāju, uzliku modinātāju un vēl stundu norāvu
dienas sākumā ļoti forša saruna par tik sūdīgu tēmu, kā zīmols. smuki un pa tēmu viņš runāja, kā cilvēks, nevis kārtējais mārketinga bla blāaa. labi, ka es varēju aprobežoties ar klausīšanos un mhmm, jo negribās jaukt ar zināmajiem studentu stīvajiem jautājumiem, kaut arī nekad nekautrējos spraust "kāpēc" visur kur gribās.
ne miņas no pīāristu iedomības , tīksmināšanās un sevis glorificēšanas, kad paprasa par viņa darbu nevis produktu. tā tikai liekas arī tādēļ, ka tie mazie lecēji vēroti viņu dabiskajā vidē- visādos pusizklaidējošos pasākumos, banketiņos- kamēr tie riktīgie profesijas cilvēki ņemās un strādā. kaitina, ka tas pēkšņi nāca modē pirms gadiem diviem, tagad pilns ar vanabī radošajiem, brenda stratēģiem, visādiem pārdošanas virzītājiem, kā nesen viens stādījās priekšā. kad kaut ko prasa šausmīgi bieži lieto vārdu "pozicionēšanās" un "stratēģija" un tamborē tik uz priekšu to tekstu, nedzirdot pārjautāšanu. bet atkal, tikai pāris drausmu varianti. vairumā ir ļoti, ļoti interesanti klausīties.
 
( Read comments )
Post a comment in response:
From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message: