15. Decembris 2009
beidzot biju pie velnesa un herbalaifa. iespaids radās diezgan nepārliecinošs, lai neteiktu, ka šaubīgs. onkulis-konsultants izskatījās nozombēts, vispār tā laikam kaut kāda masonu organizācija - tipa informācija ne nu gluži super slepena, bet uz to pusi, kaut kāds kārtējais brīnumlīdzeklis, kas padarīs tevi laimīgu, veselu un tievu vai druknāku atkarībā no vajadzības. visbaisākais bija mirklis, kad viņš stāstīja kā izrēķina, cik klienta ķermenī ogļhidrātu, olbaltumvielu un tauku un pat ja klients saka, ka jūtas apmierināts, vesels un labi, viņš izstiepa pret mani pirkstu, pakratīja un teica 'jā, tagad tu jūties labi, bet kas ar tevi būs rīt?!' man gribējās krēslā sarauties maziņai, jo žests tika izpildīts aktieriskā meistarībā, tas bija spēcīgi, biedējoši un es sapratu, ka gribu ātrāk prom, ārā un ļauties iedomām, ka ja es tagad jūtos labi, man nav jāraizējas par to, ka ar mani rīt kaut kas var notikt. no rītiem esot jālieto kokteiļi brokastu vietā, izgudrotājs par to pulveri esot saņēmis Nobeli, sportistiem to neieskaita kā dopingu, viss ļoti veselīgi, tikai no ekoloģiskām vielām, bet man kā pragmatiķei pietrūka faktu - atklājēja vārda uzvārda personas koda, kurā gadā viss sācies. skaisti jau, ka produkts pieejams 75 valstīs. pirms tam jāpērk licenze, kuru katrs muļķis var dabūt, par ārstu atzinumiem nekas sakarīgs netika izstāstīts. bet kamon - kas es esmu par veselības konsultantu?! no manis tikpat labs konsultants kā zīlniece vai astrologs. protams, pirms tam apmācīs visās slepenajās zinībās. es jau vienu reizi izbaudīju, ko nozīmē tas, ka liela starptautiska kompānija pārdod ideju par skaistu dzīvi. gribi nopelnīt - jāstrādā pašam. protams, ka pašam, bet es otru reizi tā vergot netaisos. tad jau labāk sakrāt naudu, iespundēties kuģī un tīrīt kajītes no rīta līdz vakaram kamēr nelabi metas.
mani pārsteidz tas, ka vēl joprojām ir cilvēki, kas tic pasakām par lielām labām korporācijām, kas atbalsta sava mazā biznesa veidošanu. jo kamon - es, protams, no mārketinga, pīār un ekonomikas ne sūda nesaprotu, ne dienu ko tādu neesmu mācījusies, bet neesmu tak no muļķu mājām, ja sakarīgi, kārtīgi un saprotami nevar izstāstīt par produkciju kaut vai lielos vilcienos - nu tur kopjošā/dekoratīvā kosmētika, pārtikas piedevas, kas stiprina imunitāti, ĶMI un citu veselības rādītāju noteikšana klientu kolsultēšanas laikā, nelejot ūdeni un netērējot manu dārgo bezdarbnieka laiku, tad tur kaut kas tomēr nav tīrs. un ja arī tīrs, spožs caurspīdīgs, tad ne priekš manis. paldies par kūkām - labāk tālāk no grēka.
bet kā socioloģisks eksperiments - diezgan interesants. var iedvesmoties izdomātu varoņu radīšanai. ja ir radošā krīze, varu iedot kontaktus lai iedvesmotos, ja apsolat par onku neņirgāties un neteikt, ka tā biju es.