|
Februāris 14., 2006
| 16:34 bet vai cilvēki bez kopīgām pamatzināšanām maz var diskutēt par nevisai abstraktām tēmām? Nu es tā iedomājos, ka tās "augstās" tēmas parasti atkārtojas praktiski visās disciplīnās, bet ja tā piezemētāk, nu par lokālajām tendencēm.. tomēr tak atšķirīgas kultūras, vērtību skalas, normas...
es te aizlasījos starptautisko izglītības sistēmu salīdzinājumu..
|
Comments:
| From: | str |
Date: | 14. Februāris 2006 - 16:56 |
---|
| | | (Link) |
|
:) par cilvēcisko:))) a kas ir neabstraktas?
| From: | nastja |
Date: | 14. Februāris 2006 - 17:01 |
---|
| | | (Link) |
|
nē, nu tai rakstā viņa ņēmās tā kā salīdzināt skandināvu un franču izglītības sistēmas un to kotēšanos starptautiskā mērogā, bet.. man liekas, ka tās tādas visai vāji salīdzināmas lietas.. tā autore raksta, ka sistēmas nav salīdzināmas bez vietas faktora, nu kā "place", bet atkal.. ja salīdzina vietas, tad jau tā vairs nav izglītība, ko salīdzina.. tā jau ir īzglītības kā vērtības salīdzināšana..
| From: | nastja |
Date: | 14. Februāris 2006 - 17:08 |
---|
| | ai.. | (Link) |
|
viņa pati līdz tam aizgāja.. |
|
|
Sviesta Ciba |