* * *

25.. Maijs, 2007 | 18:34
No:: lapsene_lb

Neticu, ka neieinteresētība lielā mērā ir saistīta ar mācību apstākļiem. Jā, ir uzskatāmāk, saprotamāk un interesantāk mācīties to pašu ķīmiju, fiziku un arī vēsturi, ja ir konkrēti redzams piemērs slaidu vai īsfilmas veidā, bet vai tehnoloģiju pielietojuma trūkums, slikti iekārtoti kabineti ir noteicošais, kāpēc skolēni nelasa grāmatas vai regulāri guļ kultūras vēstures lekcijās?
Protams, ka nu vairs nevar paspēt izņemt visu gada vielu, jo, ticiet man, programma- tb mācāmā viela ir stipri vien paplašinājusies un kļuvusi apjomīgāka, kā arī sarežģitāka, kopš 80, 90'jiem gadiem. Šajā sakarā ir tikai viena problēma- tā pati neieinteresētība mācību procesā. Neiet jau runa, ka nepatīk , neinteresē 1 vai 2 priekšmeti, bet, ja skaits jau pārsniedz 3 un 4? Pašlaik atsevišķos priekšmetos pie tā paša milzīgā apjoma darba samazinās prasības attiecībā uz to, kur ir radoša domāšana un kur reproducēšana; un ne jau skolotājs pie vainas- ko tad viņš var darīt, ja skolēniem tā literatūra vairs vnk nedalec vai ja skolēni lielākoties par prioritāti izvēlas matemātiku.
Es teiktu,ka degradējusies pašlaik ir tieši humanitārā, literārā domāšana, izpratne un interese. Ar eksektajiem priekšmetiem viss ir kārtībā, tie ir uz viļņa.

links | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Esi modrs! Lietotājs ir ieslēdzis anonīmo komentētāju IP adrešu noglabāšanu..