i'm a big big girl in a big big world..
June 6th, 2004 
07:04 pm - miers sirdii & cilveekiem laps praac :))
Nu, kaarteejaa ideaalaa diena.
Jau vakar..
Kungsträdgården restoraanu nedeelja vai kas tml.
Dauc pazinju, bik alus, saule & priex. :))

Shodien mazajai Martai kristiibas.
Atkal smaidosho seju kalni & tik labaas domas praataa vien. :))

Nosleeguma paseedeeshana uz savas klinc, kam seko karstmaizes pie puikiem.

Ceru, ka ari paareejiem gaajis liidziigi. :))
This page was loaded Jun 25th 2026, 6:25 pm GMT.