Chow Mein and a pint of booze - kas tu tāds? - PR students!

About kas tu tāds? - PR students!

Previous Entry kas tu tāds? - PR students!23. Apr 2009 @ 13:09 Next Entry
tā, mīlīši, kurš gadsimts aiz loga klauvējas? pareizi, zvērēni, akurāt divdesmit pirmais. kā tad mums, vidējam cilvēkam vulgaris, sākas darba diena? samērā vienkārši - ielejam kafiju, atveram ziņu vietnes, tad izejam cauri visiem bukmārkiem, apskatāmies epastu, RSS fīdus, kas sakrājušies, izejam cauri tam, ko virtuālie draugi sarakstījuši savos emuāros un čivekļos un tad ķeramies pie darba. viss tas ir tikai normāli un rīta uzņemtās informācijas daudzums variē tikai no katra indivīda interesēm, jo, kā mēs zinām, tad mūsdienās mēs lasam news on demand jeb tikai to, kas interesē. so far it kā viss loģiski - esam vairāk vai mazāk izglītota sabiedrība un par intelekta trūkumu sūdzēties nevajadzētu. tomēr šajā visā pasākumā ir viens BET. ar ko jums asociējas lepnais vārds PR? ar cilvēku, kurš ir ieguvis izglītību un lepodamies saka, ka redz es visu zinu, man ir diploms un no šīs dienas sauciet mani par lielo Pīarščiku! smalki skan, vai ne? es arī tā domāju un vienmēr esmu uzskatījis, ka īstie mārketinga speciālisti ir speciāli skoloti augstskolās un ir pelnījuši braukāt ar jauno A6 kā minimums. tomēr šodien, kad izlasīju rakstu elektroniskajā Dienas versijā, es uz mirkli nesapratu vai man raudāt vai smieties. proti, cilvēks, kurš nopietni mācās par (ievelkam elpu, jo tūlīt sekos lieliskais amata nosaukums) reklāmas menedžementa speciālisti lepni paziņo: "Es biju skolā un veicu aptauju. neviens no mana III kursa nezin, kas ir podkāsti un blogi, so - I won!" nu vai ziniet, dārgie draugi, ja tādi cilvēki, kuri ir aizskolojušies līdz trešajam kursam un tuvākajā nākotnē ieņems vietu glauno reklāmas speciālistu armijas rindās, tad man vienkārši nolaižas rokas un vairs īsti nav ko teikt. lai dzīvo reklāmas speciālisti!

ja ir drosme, tad sirdi plosošo rakstu var izlasīt šeitan
(esi tiesīgs spriest?)
[User Picture Icon]
From:[info]dubultnieks
Date: 23. Aprīlis 2009 - 13:59
(Link)
Jāiet ātri mācīties PR jomā. Piece of cake, spriežot pēc konkurentiem.
From:[info]dzeina
Date: 23. Aprīlis 2009 - 14:06
(Link)
atcerējos šo: http://klab.lv/users/dzeina/1717562.html

tas tā, par pīārščikiem runājot
From:[info]shi
Date: 23. Aprīlis 2009 - 14:24
(Link)
sviests kauč kāds. es par tiem studentiem.
From:[info]piepz
Date: 23. Aprīlis 2009 - 14:33
(Link)
Neticu, ka NEVIENS nezin.
Drīzāk tā "so I won" dura apjautājās savām draudzenēm un to nosauca par "visu kursu"...
[User Picture Icon]
From:[info]mazheks
Date: 23. Aprīlis 2009 - 14:48
(Link)
khm, domā tad iekš e-Dienas rakstītu tādu lietu? bet anyway - esot jau 3šajā kursā ar mērķi kļūt par reklāmas menedžeri un mārketinga speciālistu un nezināt, kas ir blogs, manuprāt, ir kauns
From:[info]mikii
Date: 23. Aprīlis 2009 - 17:17
(Link)
mažek, man darbā uz praksi ir vadībniece/nekustamo īpašumu vadības speciāliste, topošā. i'm not impressed. at all..
bet tā jau reizēm dzird runājam - ja mums likās, ka mēs nemācamies un neko nefilmējam, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes zināšanām, tad jaunie ir pilnīgi wtf
[User Picture Icon]
From:[info]viesiz
Date: 23. Aprīlis 2009 - 18:45
(Link)
meh, ir arī studenti, kuri cērt to visu un raksta pat pētījumus par blogiem-šmogiem, poda kātiem un čivinātājjiem. Tas, ka kāds daunis izbazūnējis, ka nezin jau daudz ko izsaka par viņa nākotnes perspektīvām. Žēl, ka tāpēc cieš tie, kuri izmanto visas sociālo tīklu figņas.

Tā vien liekas, ka Diena pagrābusi random info. Tipiski.
(esi tiesīgs spriest?)
Top of Page Powered by Sviesta Ciba