Zane
20 July 2010 @ 10:02 pm
292. The great affair is to move
Man ieilga nedēļas nogale ^^
Viss, protams, sākās ar Positivus (kurš vairs nav AB :( žēl ka vairs nevarēšu teikt, ka man asinīs rit mūzikas festivāls..), uz kuru izbraucām apmēram 5os pēcpusdienā no Rīgas. braucām braucām ( es, protams, pie stūres, jo citi nemāk vai negrib, vai dzer jau..), pa ceļam pāris kraši gandrīz bija, bet tas tā - sīkums, tad nu aizbraicām, noparkojāmies, dabūjām aprocīties un gājām celt telti, kurai telšu pilsētiņā vietas vairs nebija. problēma risināma - gājām pie svešām mašīnām un teltīm savējās bariņā celt (vēlak arī ar dažiem kaimiņiem iepazināmies). To paveikuši dodamies uz galveno laukumu ceļa otrā pusē, caur apsardzēm un somu izskatīšanām (bet bez čamdīšanām) tiekam režģa otrā pusē, savācamies kartes un brošūriņas un citas lietas un sākam klejojumus pa mūzikas pilsētu. Viss jau notiek - mūzika pilnā skaņā, cilvēki bariem un sākam jau satikt cilvēkus, ko negaidījām šeit redzēt.
pirmās dzirdēšanas, atskārsmes, ka kaut ko jau zināju iepriekš(šo īpaši izcelšu - Unkle - ieraugot "eye for an eye" video viņiem aiz muguras tur uz skatuves uzreiz atausa atmiņā, ka kādreiz sen redzēju to video kādā no mūzikas kanāliem un likās tik nenormāli šizīgs, ka baidījos iet gulēt.. bet mūzika pati gan ļoti iet pie sirds), pirmās apmeklētās dzīvās uzstāšanās un atkalredzēšana.
mēs 3 dāmas jūtamies droši - mums ir 2 personīgie miesassargi :D
Miegs? no 4iem līdz 7iem rītā - pēc tam ir pārāk karsts un nav gaisa vairāk, nevaru gulēt.. attaisu telti vaļā cik vien varu, lienu ārā no guļammaisiem, bet tikuntā slikti.. kkā nobumbulējos līdz pārējie arī pieceļas, izskatam programmu, noskaidrojam, ka pirmās interesējošās aktivitātes ir diezgan pailgi jāgaida, braucam peldēties 10km no Salacgrīvas, ar domu, ka tur būs mazāk cilvēku, kā arī bija :) tad jau viss kas pludmalei pienākas - volejbols, ākstīšanās ūdenī un cepināšanās saulē - gndrīz jau aizmigu vienā brīdī.. viss super, ideāli, iekožam kko un dodam atpakaļ.
Autumn Owls nokavējām, žēl :( ejam klausīties desmit lāčus - patīkamais atklājums viens! lalalā, tralalā, noklausamies, dodam uz blakusskatuvi Goran gora klausīt - pēc pirmajām dziesmām ejam prom, čot nepatika.. Ejam uz mazo mīļo terasīti iečekot SPB dzīvajā - sirsnīgi ^_^
tad jau kko iekost un uz asiwyfa steidzam ^^ patīkamais atklājums divi! :D šur tur vēl un tad jau pasāķuma otrās dienas pirmā nagla (XD) - Scissor sisters ^_^
lai arī ikdienā tādu neklausījos un zināju tikai tik daudz cik pa radio dzirdēts, šis pasākums lika pārdomāt, ka varbūt kaut ko tomēr vairāk vajag - aktīvi un pozitīvi - kā cilvēki, tā mūzika. vienā momentā pat gandrīz apraudājos no aizkustinājuma :)
pēc tās lēkāšanas baigi karsti palicis, jāiet peldēties! ar visām drēbēm, jo tās jau slinkums novilkt. pēc tam gan pēc karstas kafijas, kuru taisot pie tā paša galdiņa satieku cilvēku kuru toč ilgi nevarēju atpazīt, kā nekā 4 gadus nebiju satikusi un tajā vecumā jau viņi ļoti mainās.. bet viš mnai atcerējās un atpazina! joprojām man grūi to seju savienot ar to mazo piemīlīgo blondo puišeli kāds viņš man atmiņā palicis :) Pakavējamies atmiņās , bet daudz laika nav, jo jāskrien pārģērbties un tad atpakaļ uz lielo skatuvi ieņemt kaut cik normālas vietas.
Muse.. Muse ir Muse, tur vārdi r lieki. Pirmoreiz biju, šoreiz biju, nākamreiz būšu..noteikti! Sajūsmā par šovu un dziesmām!
Joprojām nevaru attiet no pasākuma :)
Tad nu, lai nav atpūtas prieki jābeidz tik ātri, nolēmām izmantot tēta uzaicinājumu un braucām uz Ventspili, pa ceļam Rīgā atstājot 3 līdzbraucējus. Izbraucam vēl caur Tukumu, dabūnam pirmo lietu un gāzienu un visu ceļu līdz Ventspilij tā ik pa laikam uzlīst - vēlāk secinājām, ka tas arī bija tas lietus mākonis, kas appludināja Rīgu..
Tiekam līdz Ventspilij, atrodam tēti&co, aizbraucam uz kempingu uzsliet telti un tad atpakaļ pie šamiem uz vakariņām un batutu :D parunājam par visu kas notiek, iešaujas prātā doma, ka ja jautajā galā esam, var jau arī līdz Baibiņai uz Kolku aizbraukt nākamajā dienā.
Braucam mājas uz kempingu, pēc ilgiem laikiem tiekam dušā un laicīgi gulēt aizejam. laicīgi 6os gan arī pamodos ^^' protams, slima esmu - ar sāpošu kaklu un ausi, bet ar to kaut kā cīnos ar Hals palīdzību.
No rīta manāmi vairāk publikas uz dušām, bet nu izstāvam rindu, palienam zem karsta ūdens un savācamies, nojaucam telti, sagāžam visas mantas mašīnā un brokastojam atkal pie tās kompānijas. Izlasu rakstu par Muse jaunākajā Sestdienā, saprotu, ka viņi ir vēl foršāki kā liekas no malas :D jeej!
Kādi dienas plāni? Vedam Eli uz vietējo akvaparku :D sen nebiju bijusi hlorētā ūdenī un šļūkusi pa trubām XD bija forši, mazo māsu pieskatīt ar nemaz nebija tik grūti :)
ko tālāk? atvadamies to šamiem, jo viņi uz Tukuma pusi brauc, mēs līdz molam aizejam pastaigāties. baigais vējš, jūrā viļņi, bet kopumā viss ir ideāli :)
paklejojam vēl pa pilsētu, sapērkamies Rimi visu ko vajag, lai brauktu pie Bī. Bet atkal nekā - mašīna nelec XD tagda jau smieklīgi, bet vakar ta veselu stundu Rimi stāvvietā pavadījām līdz izdevās atrast palīdzību un no lielā Cherokee džipa piepīpējām mazo bumbulīti Gilbertu..
Bez vairāk starpgadījumiem (izņemot maldīšanos pa Ventspili un jauniem asfaltiem un to pēkšņas neesamības pārsteigumiem) tiekam līdz Kolkai un atrodam Bī un tur noparkojamies un ciemojamies pie Bī..
palikām tik uz vienu nakti, jo daudz vēl mājās darāmā, lai gan mēģināja jau pierunāt palikt līdz 4dienas pārgājienam lielajam :D
šodien vēl tik uz Klapkalnciemu peldēties un Tukumā atstāt Pūku mājās un tad jau pati mājās devos :)
un vakarā ap 7iem jau biju mājas :)
kopumā esmu nobrūnējusi gandrīz tik tumša kā mani mati un easmu slima un mani tagad konkrēti rausta žagas un es gribu gulēt..
Arlabunakti!

p.s. jopcik cik daudz teksta O_o

Underneath your skies
There's a million lights
Burning brightly just like fireflies
It's cold and heaven surrounds you from every direction
'Cause there's someone behind every hand
That you've made a connection
And now we're free to be number one
The morning isn't far away
I had a dream we were holding on
And tomorrow has become today, become today