Trešdiena, 28. Nov 2007, 11:03
[info]maris: Quattro braukšanas īpatnības

Šis ir krosposts no glupais.info. Komentēt vari gan šeit, gan tur

Kā vakar varēja noprast no mana sajūsmas pilnā posta Sviesta Cibā, kurš tapa izmantojot mobilo tālruni, tad vakar Jelgavā bija ļoti daudz sniega un ielu tīrāmās mašīnas vēl tikai modās no lielā ziemas vasaras miega. Hauss tika uzmests (noskatīšos kādu citu dienu TVRip`u) un sāku izzināt pilnpiedziņas braukšanas īpatnības.

Iesākumā pamēģināju braukšanas tehnikas paņēmienus, kurus izmantoju braucot ar pakaļpiedziņas auto. Nekas lāgā nesanāca, priekša šļūca ne tur, kur vajag un kustība notika vairāk taisni nekā uz kādu no sāniem. Palēnām eksperimentējot sapratu, ka pareizi slidināt var visu, jautājums tikai, pie kādiem ātrumiem un jaudām. Lai sanestu pēcpusi ir jāizspolē rati, lai izspolētu pakaļējos ratus, ir jāizspolē arī priekšējie, līdz ar to sanāk, ka jāizmanto daudz lielākas jaudas, nekā divasu spēkratiem. Patīkami, ka auto savākšana manevra beigās ir ļoti vienkārša. Salīdzinājumam - braucam krustojumā pa kreisi 2 automašīnas, pa priekšu 5. sērijas BMW, aiz viņa es. Krustojumu izbraucām pa aptuveni līdzīgām trajektorijām, taču ātrums BMW bija nedaudz mazāks, savukārt izlīdzināšanās ceļa garums bija gandrīz 3 reizes garāks. Nezinu, varbūt atsaldētais bembists vienkārši prikolojās, nekad to arī neuzzināšu, taču fakts kā tāds tomēr ir vērā ņemams.

Lai nu kā - esmu ļoti apmierināts. Vēl pāris vakari treniņos un varēšu braukt pavisam droši. Varbūt vajadzētu pasūtīt uzrakstu “Узманибу, пие стурес атсалдетс аудистс!” ?

:audo:


No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.