Otrdiena, 26. Jun 2007, 15:35
[info]maris: BMW prieks

Šis ir krosposts no glupais.info. Komentēt vari gan šeit, gan tur

Jau vairākkārt esmu uzsvēris, ka visienesīgākais bizness Latvijā ir nevis tur kaut kāda celtniecība vai dziļurbumi, bet gan BMW serviss un jaunu detaļu tirdzniecība. Par šo faktu pārliecinos arvien biežāk. Kā es par to pārliecinos? Es vienkārši salīdzinu cenas… Izstāstīšu stāstu no sākuma.

Kad noklājās auto motora turbīna, visa gaisa ieplūdes sistēma tika pielaistīta ar eļļu, kura patiesībā bija domāta turbīnas eļļošanai, bet nu defekta dēļ aizgāja tālāk pa pieskari. Šī eļļa nonāca arī ieplūdes kolektorā esošajā spiediena devējā (dačikā), kurā šī eļļa nosprostoja gaisa kameru no kuras ar membrānas palīdzību tiek mērīts spiediens ieplūdes kolektorā un attiecīgi izejot no šiem datiem tiek pavērta vai aizvērta turbīna. Tagad šis devējs nestrādā un turbīna strādā “pa diršanu” un jaudas arī nav. Ir 2 risinājuma varianti. Nu labi - 3, bet auto pārdot netaisos. Viens no variantiem ir mēģināt iztīrīt spiediena devēju, otrs - to nomainīt. Slinks būdams sāku interesēties par devēja cenām un iespēju to iegādāties. Lūk rezultāts:

Permalat - 69,00 (jāpasūta, būs pēc nedēļas)
LatBema - 125.00 (ir uz vietas)
Basse Motors - 65.00 (jāpasūta, jāiemaksā, būs pēc nedēļas)
BM-Auto - 156.00 (ir uz vietas)
Wess-Select - 151 (ir uz vietas)

Rūpnieciski pagatavojot šādu detaļu tās izmaksas varētu būt ap 3 latiem, jo tas ir vienkāršs plastmasas gabals, kurā ir iekausēta membrāna, kas kustoties maina strāvas spriegumu izmantojot rezistoru.

Līdz ar to, kā jau īstam latvietim pieklājas - sākumā mēģināšu iztīrīt esošo detaļu, ja nekas neizdosies, tad domās tālāk…

P.S. Ak jā, uzzināju arī īsto auto noskrējienu (+120`000km) un vēl iestellēja, lai braucot rāda TV! :)

Tags:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.