Sestdiena, 26. Maijs 2007, 08:33
[info]jealousy

Es tad teiktu, ka tas metro ir jābūvē jau uzreiz, Dienvidu tilts atrisinās tieši un absolūti neko. Viņam kā tādam nav jēgas. Problēma jau nav tikt pāri daugavai. Mums ir trīs tilti kuru caurlaidība ir pārpārēm pietiekoša. Problēmas sākas tiltu galos, kur saliek piecpadsmit luksoforus simts metros. Mašīnam nav kur palikt no tā tilta, tāpēc tilts sastrēgst un cilveki doma, ka tilts vainīgs.
Ar dienvidnieku taspats, vismaz pirmajā (vai kurā tur) kārtā piebrauktuves un pārvadi nav paredzēti. Atkal būs vecā problēma - pār tiltu pārlidosi un atmetīsies uz slāvu apļa. i sjo, atkal sēdi stundu kamēr tiec no tā laukā.

Ar ielām Rīga ir tikai viens diezgan dramatisks risinājums - taisīt maģistrālās ielas bez krustojumiem. Piem Čakeni visa garumā atvērt kā koridoru kas nearko nekrustojas. Drausmīgs lērums cilveku vienkārsi vajag nokļūt no Rīgas viena gala uz otru, bet viņiem jāmīcās cauri centra korķiem. Ja būtu tāds koridorspa kuru izmaukt no viena gala uz otru sastrēgumi saruktu uz pusi. Protams tāds risinājums rīgu sadalītu divās daļās, tad nu nav citu variantu kā izveidot divlīmeņu krustojumus lai nav nekādas apstāšanās šķērsojot "krustojumu". Cik zinu šis princips ir pielietots Stokholmā.

Par pašu metro - nebija tā, ka Rīgas grunts nav piemērota metro būvniecībai? pārak šķidra smilts, kas draud iegrūt vai kkā tā.
No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.