lmr

Arhivētais

9. Decembris 2012

10:14: sapņoju, ka sēžu uz kartona gabala mistiskā ūdens tilpnē un airējos uz tartu.
galā mani sagaida māja mistiskās ūdens tilpnes pašā malā, tālāk ūdens pārvēršas ūdenskritumā un veļas lejā pa kreisi, tieši blakus mājai. aiz mājas beidzas zeme & ir superdziļa aiza, māja pati turas uz sava platuma klints maliņas, kas pa labi paplašinās un pāraug pilsētā.

māja savāda. divi stāvi, pelēki koka dēļi, katrā malā pa vienam ekertam. logi tikai mājas priekšpusē. & tā čīkst.
kad ieeju iekšā, māja pēkšņi ir otrādi, jo ieejot redzu logus (kuriem vajadzētu būt aiz muguras). iekšā notiek kaut kādas toy storija epizodes ar mazu lēta, mistiska horror piegaršiņu. mājas iekšpuse ir tikai viena istaba, tai gar malām iet kāpnes uz otro stāvu, bet otrais stāvs ir.. nu, it kā otrajam stāvam nebūtu puse grīdas, tādēļ var lieliski no lejas redzēt to, kas notiek augšā.

jā. augšā pie loga novietota palielināta degā "mazā dejotāja", uz palodzes ir bārbija un kens. aizkari balti, vidū sasieti.
un tad manī ieslēdzas csi režīms & es pēkšņi esmu izmeklētājs & esmu ieradies saistībā ar sen atpakaļ veiktiem eksperimentiem uz cilvēkiem. uz kreisajām kāpnēm pēkšņi ir uzvalciņā tērpts vecītis, iedod man mapīti. krievu valodā, bļec. nelietis. iekšā melnbaltas bildītes ar mūķenēm & spociņiem & pusmirušiem cilvēkiem & daudz lapu ar krievu tekstu, rokraksts tāds pretīgi apaļš.

izeju atkal ārā. paskatos logā. tur mazā dejotāja aši un kroplīgi aizdejo uz otru logu & man kļūst mazliet bail & nāk vētra & atpakaļ airēties vairs nevaru. skrienu uz pilsētu. paspēju uz pēdējo autobusu. pieturā satieku sāru. braucu mājās pa zaķi, jo man nav naudas. iekāpj kontrolieris, bet viņš ir piepisis mūli & atlūst uz krēsla.

23:02: ja nu kāds man visu dzīvi ir melojis & es patiesībā esmu bērns āfrikā.

ja nu mēs visi esam āfrikā.

uzrakstīju atlūgumu drāmas pulciņam.