Mārketinga pamati |
May. 5th, 2010|08:18 pm |
Mājas ballītē ieradusies superskaista meitene. Jūs pieejat viņai klāt un sakāt: "Esmu ļoti labs gultā." Tas ir tiešais mārketings.
Mājas ballītē ieradusies superskaista meitene. Jūs palūdzat draudzeni pieiet tai klāt, norādīt uz Jums un teikt: "Viņš ir ļoti labs gultā." Tā ir reklāma.
Mājas ballītē ieradusies superskaista meitene. Jūs uzzināt no saimnieka viņas tālruņa numuru. Nākamajā dienā Jūs viņai piezvanāt un sakāt: "Sveika! Es esmu ļoti labs gultā." Tas ir tele-mārketings.
Mājas ballītē ieradusies superskaista meitene. Jūs izslejaties, sakārtojat apģērbu, ejat viņai klāt, uzsākat sarunu, dejojat ar viņu, nopērkat viņai kādu kokteili, piedāvājat aizvest līdz mājām un pie durvīm sakāt: "Starp citu, esmu ļoti labs gultā." Tas ir PR.
Mājas ballītē ieradusies superskaista meitene. Viņa pati pienāk pie Jums un saka: "Esmu dzirdējusi, ka Tu esi ļoti labs gultā". Tas ir populāra zīmola spēks. |
|