|
Nov. 22nd, 2013|10:55 am |
Atvaino, daži profesionālie ieradumi neiznīkst. Skaidrot iemeslus, izdarīt secinājumus vispirms,sērot paralēli vai pēc tam. Pasērot, padevīgi noliekt galviņu un turpināt tādā pašā garā tālāk (piemēram, ignorējot visādus brīdinājumus un avārijas sirēnas, jo "gan jau tas nekas nav") arī ir variants, bet es neņemtos pasludināt to par vienīgo pareizo uzvedību. Pietiekami daudzos dažādos avotos ir minēts, ka avārijas sirēna ir bijusi, un ka vadība darbiniekiem nav ļāvusi evakuēties. Tāda attieksme ir nepieļaujama un nepiedodama. Nedz no atbildīgajiem ignorētājiem, nedz no tiem, kas paklausa. Es nenosodu tos, kas rātni paklausīja priekšniecībai, es lūdzu un ceru, ka cilvēki neļausies ar sevi šādi izrīkoties.
Par apzaļumotājiem vēl nevar spriest. Celtniecībā un remontdarbos vienmēr tiek jau iepriekš paredzēta (anticipated) augsta negadījumu iespēja - tādēļ darbu teritorija tiek atbilstoši norobežota. Varbūt šoreiz pasūtītājs pagadījās alkatīgs un nevēlējās veikalu slēgt uz pārbūves laiku. Varbūt. Iespējams. |
|