Nu, analfabētisma izskaušana nevienam par sliktu nenāk, bet jāpiekrīt, ka visiem cilvēkiem nav nepieciešama vienāda izglītības pakāpe. Taču: no piecu gadu vecuma nevar pateikt, vai cilvēks spēs/gribēs nodarboties ar kodolfiziku vai ar dārzniecību, tāpēc pamatizglītība liekas tikai loģiska.
Problēma ir ar augstāko izglītību, kur tiešām var runāt par deģenerēšanos, un tur visas problēmas ceļas no tā, ka studē nejēgā daudz cilvēku, kam nav ne mazākās vēlēšanās dajebko uzzināt, bet gan iemācīties raust piķi, dabūt grādu vai vēl kā tamlīdzīgi, attiecīgi - izglītība ir masveidīga ne vien kvantitātē, bet arī kvalitātē.
Izglītības problēma ir tā, ka tā ir pārāk praktiska un bieži sagādā vērā ņemamas finansiālas priekšrocības.
Problēma ir ar augstāko izglītību, kur tiešām var runāt par deģenerēšanos, un tur visas problēmas ceļas no tā, ka studē nejēgā daudz cilvēku, kam nav ne mazākās vēlēšanās dajebko uzzināt, bet gan iemācīties raust piķi, dabūt grādu vai vēl kā tamlīdzīgi, attiecīgi - izglītība ir masveidīga ne vien kvantitātē, bet arī kvalitātē.
Izglītības problēma ir tā, ka tā ir pārāk praktiska un bieži sagādā vērā ņemamas finansiālas priekšrocības.