Kāpēc sūdi?!
Tu pārāk saasināti uztver manis rakstīto...
Ja visa valsts ir nabadzīga, tad nav godīgi prasīt vairāk, ja citiem arī nav DAUDZ. Runa ir tikai par to, ka ekonomika noregulē visu kā ir.
O.K. varam jau paaugstināt nodokļus un cerēt, ka ekonomika attīstīsies, lai nauda būtu ne tikai ārstiem, skolotājiem, policistiem, ugunsdzēsējiem, kaŗavīriem un ierēdņiem. Bet tas nav godīgi.
Godīgi ir tad, ja visiem viss aug pamazām, reizē ar valsts ekonomiku. Lai attīstība ir sabalansēta, nevis uz citu rēķina.
Protams, es gribu, lai maniem bērniem ir labi skolotāji un paēduši ārsti. Bet es godavārds negribu, ka šie cilvēki dzīvo labāk par pārējiem tikai tāpēc vien, ka viņi streikoja un būtībā šantažēja visu valsti.
Ekonomikā viss nav gluži kā dabā- ja kaut kur paņem, tad tur paliek tukšums, kurš piepildās ļoti lēnu. Turklāt sociālo izdevumu paaugstināšana ir pamatīgs solis inflācijas paaugstināšanai.
Es neesmu pret. Es esmu par sabalansētu, mierīgu un stabilu attīstību.
Kas attiecas uz vērtību radīšanu... Nu skolotāji pastarpināti rada vērtības- viņi māca tos, kas vēlāk to varēs darīt (bet varēs arī nedarīt).
Katrā ziņā, es pilnīgi piekrītu izteicienam:
"Kas var- tas dara. Kas nevar- tas māca. Kas nevar mācīt- tas māca kā jāmāca."
Ā, un vēl vienam:
"Ja reiz tu esi tik gudrs, tad kāpēc neesi bagāts?"
Tu pārāk saasināti uztver manis rakstīto...
Ja visa valsts ir nabadzīga, tad nav godīgi prasīt vairāk, ja citiem arī nav DAUDZ. Runa ir tikai par to, ka ekonomika noregulē visu kā ir.
O.K. varam jau paaugstināt nodokļus un cerēt, ka ekonomika attīstīsies, lai nauda būtu ne tikai ārstiem, skolotājiem, policistiem, ugunsdzēsējiem, kaŗavīriem un ierēdņiem. Bet tas nav godīgi.
Godīgi ir tad, ja visiem viss aug pamazām, reizē ar valsts ekonomiku. Lai attīstība ir sabalansēta, nevis uz citu rēķina.
Protams, es gribu, lai maniem bērniem ir labi skolotāji un paēduši ārsti. Bet es godavārds negribu, ka šie cilvēki dzīvo labāk par pārējiem tikai tāpēc vien, ka viņi streikoja un būtībā šantažēja visu valsti.
Ekonomikā viss nav gluži kā dabā- ja kaut kur paņem, tad tur paliek tukšums, kurš piepildās ļoti lēnu. Turklāt sociālo izdevumu paaugstināšana ir pamatīgs solis inflācijas paaugstināšanai.
Es neesmu pret. Es esmu par sabalansētu, mierīgu un stabilu attīstību.
Kas attiecas uz vērtību radīšanu... Nu skolotāji pastarpināti rada vērtības- viņi māca tos, kas vēlāk to varēs darīt (bet varēs arī nedarīt).
Katrā ziņā, es pilnīgi piekrītu izteicienam:
"Kas var- tas dara. Kas nevar- tas māca. Kas nevar mācīt- tas māca kā jāmāca."
Ā, un vēl vienam:
"Ja reiz tu esi tik gudrs, tad kāpēc neesi bagāts?"