Līdz ar šo (manuprāt, visai svarīgo) aspektu iezīmējas diezgan būtiska nianse - t.i., vai feminisms nozīmētu solidarizēšanos tikai ar tām, pārsvarā sekulāri orientētajām dāmām, kuras uz barikādēm brīvi plivina matus, vai arī ar viņu citādi audzinātajām tantēm un māsām, kurām ļoti svarīgi ir ģērbties tā, lai nejustos apkaunotas.
Personiski es atbalstu gan vienas, gan otras - t.i., uzskatu, ka valsts nedrīkst aizvainot savus pilsoņus (un pilsones), nedz uzspiežot kādu noteiktu apģērba gabalu obligāti uzvilkt, nedz (varbūt pat vēl vairāk) obligāti novilkt. Vēsture ne reizi vien apliecinājusi, ka nerēķināšanās ar tādu šķietamu sīkumu kā cilvēkam emocionāli svarīgs dreskods var aizvainot ļoti dziļas jūtas un novest pie daudz briesmīgākām sekām nekā sākotnēji prognozēts.
Personiski es atbalstu gan vienas, gan otras - t.i., uzskatu, ka valsts nedrīkst aizvainot savus pilsoņus (un pilsones), nedz uzspiežot kādu noteiktu apģērba gabalu obligāti uzvilkt, nedz (varbūt pat vēl vairāk) obligāti novilkt. Vēsture ne reizi vien apliecinājusi, ka nerēķināšanās ar tādu šķietamu sīkumu kā cilvēkam emocionāli svarīgs dreskods var aizvainot ļoti dziļas jūtas un novest pie daudz briesmīgākām sekām nekā sākotnēji prognozēts.