Oi, nu, šo lasot, nesapratu, smieties vai raudāt.:/
Konsekventi attiecinot autora argumentāciju uz latviešiem, būtu skaidrs, ka par savu nacionālo valsti tādi salašņas (izbijušie sirotāji, dienaszagļi, piļu dedzinātāji, bez savas rakstu valodas līdz pat 18.gs.), kas apdzīvojuši vairāku solīdu valstu - Livonijas, Kurzemes hercogistes, Krievijas impērijas u.c., dodami tām ļoti maz jēdzīga pienesuma, un nav izperējuši pat nevienu Dali mēroga dižgaru, vispār būtu aizslaukāmi vēstures mēslainē, nevis uzklausāmi kādās nopietnās politiskās diskusijās.
Konsekventi attiecinot autora argumentāciju uz latviešiem, būtu skaidrs, ka par savu nacionālo valsti tādi salašņas (izbijušie sirotāji, dienaszagļi, piļu dedzinātāji, bez savas rakstu valodas līdz pat 18.gs.), kas apdzīvojuši vairāku solīdu valstu - Livonijas, Kurzemes hercogistes, Krievijas impērijas u.c., dodami tām ļoti maz jēdzīga pienesuma, un nav izperējuši pat nevienu Dali mēroga dižgaru, vispār būtu aizslaukāmi vēstures mēslainē, nevis uzklausāmi kādās nopietnās politiskās diskusijās.