Tas, ko Tu šobrīd piemini, ir t.s. "diferences feminisma" (Irigaraja, Klemāna, Siksū u.c.) galvenā tēma - nenoraidīt atšķirības, bet apzināties, ka tās;
1) nav viennozīmīgi interpretējamas (kura ir sievišķīgāka - šimpanzes, bonobo, jūraszirdziņa, dzeguzes, skudras, kaķa vai cilvēka mātīte? Varbūt lazdas vai vītola "sievišķais" zieds"? Un vispār - kas ir sievišķība, ja atņem reproduktīvo orgānu funkciju? Ar ko kastrēts bullis atšķiras no sterilizētas kaķenes?)
2) nevar būt vērtībspriedumu vai diskriminējošas attieksmes pamatā.
1) nav viennozīmīgi interpretējamas (kura ir sievišķīgāka - šimpanzes, bonobo, jūraszirdziņa, dzeguzes, skudras, kaķa vai cilvēka mātīte? Varbūt lazdas vai vītola "sievišķais" zieds"? Un vispār - kas ir sievišķība, ja atņem reproduktīvo orgānu funkciju? Ar ko kastrēts bullis atšķiras no sterilizētas kaķenes?)
2) nevar būt vērtībspriedumu vai diskriminējošas attieksmes pamatā.