vai tad to neviens nav pateicis? tāpat kā to, ka pretstati gan pastāv, taču tie ir drīzāk abstrakti, tiem nav daudz kopīga ar cilvēka dzimti.
vēl man liekas, ka arī pēc Junga tas nav tik viennozīmīgi, ka viss vērtīgais būtu vīrišķs: sievišķās puses dominēšanu var piedēvēt ne vien gļēvam, bet arī saudzīgam un radošam vīrietim, bet vīrišķās puses dominēšanu kareivīgai un agresīvai sievietei
vēl man liekas, ka arī pēc Junga tas nav tik viennozīmīgi, ka viss vērtīgais būtu vīrišķs: sievišķās puses dominēšanu var piedēvēt ne vien gļēvam, bet arī saudzīgam un radošam vīrietim, bet vīrišķās puses dominēšanu kareivīgai un agresīvai sievietei