drošības sajūta = dzīve, sadzīve, lēmumu pieņemšana, tas, ko tu savā tekstā sauci par atbildību par savu dzīvi.
tas ko tu sauc par pakļautā - padotā lomas pilnīgu pieņemšanu drīzāk ir fundamentāli cits pasaules uzskats nekārtojot dzimumus hierhiskā sistēmā, bet pieņemot, ka katram no tiem ir savs mērķis/ uzdevums.
vīrieši nevar dzemdēt bērnus, tāpēc viņiem jāuzņemās sievietes (vai sieviešu, atkarībā no auglības) apgādāšana bērnkopības laikā, kad sievietei pie pupa karājas zīdainis. vai tā ir pakļautība, nē, vienk. tavas oponentes to redz kā atšķirīgu lomu ( vismaz tikmēr, kamēr mātes objektīvi ir primārās aprūpētājas zīdainības un bērnu slimošanas laikā). vai tas ir pietiekams pamats maksāt sievietēm mazākas algas - nē, nav. :) un labi, ka ir cilvēki, kas par to (vienādām algām dzimumiem) cīnās. es subjektīvi esmu par slinku un savtīgu lai iesaistītos šāda veida aktīvismā, un, es domāju, ir gana daudz gudru sieviešu un viriešu, kuri dzimumlīdztiesibas karogu vicina efektīvāk nekā es - un, ja tas viņiem sagādā prieku, būtu grēks viņiem traucēt.
tas ko tu sauc par pakļautā - padotā lomas pilnīgu pieņemšanu drīzāk ir fundamentāli cits pasaules uzskats nekārtojot dzimumus hierhiskā sistēmā, bet pieņemot, ka katram no tiem ir savs mērķis/ uzdevums.
vīrieši nevar dzemdēt bērnus, tāpēc viņiem jāuzņemās sievietes (vai sieviešu, atkarībā no auglības) apgādāšana bērnkopības laikā, kad sievietei pie pupa karājas zīdainis. vai tā ir pakļautība, nē, vienk. tavas oponentes to redz kā atšķirīgu lomu ( vismaz tikmēr, kamēr mātes objektīvi ir primārās aprūpētājas zīdainības un bērnu slimošanas laikā). vai tas ir pietiekams pamats maksāt sievietēm mazākas algas - nē, nav. :) un labi, ka ir cilvēki, kas par to (vienādām algām dzimumiem) cīnās. es subjektīvi esmu par slinku un savtīgu lai iesaistītos šāda veida aktīvismā, un, es domāju, ir gana daudz gudru sieviešu un viriešu, kuri dzimumlīdztiesibas karogu vicina efektīvāk nekā es - un, ja tas viņiem sagādā prieku, būtu grēks viņiem traucēt.