Te, lūk, būtu vietā jautājums, kāpēc citu cilvēku atšķirīgās reakcijas var sagādāt diskomfortu, kaitināt utml. - tātad tās aizķer kādu apspiestas vai neidentificētas emocijas pašā.
Man šķiet visai iezīmīgi, ka nicīgu, izsmējīgu vai pat nosodošu attieksmi Latvijā mēdz izpelnīties kolektīvas emociju izpausmes. Ja cilvēki kolektīvi priecājas valsts svētkos un sprauž pie atlokiem lentītes - tātad lohi, liekuļi un vispār potenciāls ļaunums. Ja kolektīvi apraud lielu skaitu mirušo, dedzina svecītes - atkal lohi, histēriķi, liekuļi.
Iespējams, tā vairāk ir ieaudzināta tradīcija. Esmu pārliecināta, ka kādā Gruzijā vai Grieķijā neviens nevīpsnātu par daudz vētrainākām reakcijām.
Taču pie mums Īstenai bizamžurkai jābūt vienalga, vai tā dzīvo, vai mirst.:) Gan priecāties, gan skumt katrs drīkst savās mājās zem segas, apkārtējiem par to nebūtu jāzina.
Man šķiet visai iezīmīgi, ka nicīgu, izsmējīgu vai pat nosodošu attieksmi Latvijā mēdz izpelnīties kolektīvas emociju izpausmes. Ja cilvēki kolektīvi priecājas valsts svētkos un sprauž pie atlokiem lentītes - tātad lohi, liekuļi un vispār potenciāls ļaunums. Ja kolektīvi apraud lielu skaitu mirušo, dedzina svecītes - atkal lohi, histēriķi, liekuļi.
Iespējams, tā vairāk ir ieaudzināta tradīcija. Esmu pārliecināta, ka kādā Gruzijā vai Grieķijā neviens nevīpsnātu par daudz vētrainākām reakcijām.
Taču pie mums Īstenai bizamžurkai jābūt vienalga, vai tā dzīvo, vai mirst.:) Gan priecāties, gan skumt katrs drīkst savās mājās zem segas, apkārtējiem par to nebūtu jāzina.