Ha! Es šitai durai teicu, ka man ir atlaide, uz ko viņa nesatricināmi paziņoja, ka nekādas atlaides man vairs neesot, lai maksājot pilnu summu vai atbrīvojot vietu nākamajam pircējam. Tā kā netālu bija RS klientu centrs, es turp aizskrēju, cīņai gatava, un kundzīte, pārbaudījusi manu e-talonu, teica, ka ar atlaidi viss kārtībā, tā esot kasieres nolaidība. Tā kā atceļā man bija jāiet garām tam pašam Narvesenam, es (uzsvēršu - visnotaļ savaldīgi, apspiežot pamatotos kašķīguma uzplūdus) mēģināju skuķei paskaidrot, ka viņa kļūdījusies un lai citreiz ir uzmanīgāka, uz ko viņa mani.. ne gluži pasūtīja, bet uzrēca, ka es viņai traucējot strādāt.
Varbūt viņa tomēr pelnījusi, lai kāds viņu pamāca, kā strādāt ar cilvēkiem?
Varbūt viņa tomēr pelnījusi, lai kāds viņu pamāca, kā strādāt ar cilvēkiem?