kristietībā gan m. ("īsta", proti, tā kas caritas) arī no Dieva. bet gribas akts tur enīvei klātesošs, tiesa. to gan arī par ticību var teikt. bet, kā noprotu, šeit stāsts ir par saviem secinājumiem, ne teologu priekšrakstiem.
ja man vaicātu, teiktu, ka bez sava veida ticības lēciena m. izvēle nav iespējama, bet joks tāds, ka to lēcienu var fiksēt tikai aposteriori, proti, diez vai tas ir apzināts gribas akts. jo reizēm vari censties līdz nemaņai, bet kā nav kazai piena, tā nav, bet citkārt atkal viss jau ir noticis, pirms pagūsti attapties.
ja man vaicātu, teiktu, ka bez sava veida ticības lēciena m. izvēle nav iespējama, bet joks tāds, ka to lēcienu var fiksēt tikai aposteriori, proti, diez vai tas ir apzināts gribas akts. jo reizēm vari censties līdz nemaņai, bet kā nav kazai piena, tā nav, bet citkārt atkal viss jau ir noticis, pirms pagūsti attapties.