Šodien iegūts

« previous entry | next entry »
23.. Okt. 2013 | 10:24 pm

Darbs, uz kādu laiku noteikti; 
Piķis darbnīcas jumtam; 
Muca pilna ar nitrenes krāsu, jau sāku krāsot kravas velo, vēl kādi 4 slāņi jāuzklāj, izskatas tā veci un rūsīgi - man patīk; 
Diožu lentes darbnīcai - 40m. 
Nojausma, ka būs labi. 

caļvedis | aplēst | Add to Memories


Comments {10}

(bez virsraksta)

from: [info]10m_zem_uudens
date: 24.. Okt. 2013 - 12:17 am
caļvedis

ideāli! tieši pārdzīvoju, ka nevar giču cietajā čeholā vest ar velo.
p.s. pie reizes - kā ir ar apkopi ziemā - riepas ar radzēm, tas skaidrs, bet pārējais? Kaut kādas speciālās ziemas eļļas? (man ir restaurēts holandietis, kaut kas gandrīz tāds pats - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ce/Gazelle_Omafahrrad_series_-1.jpg

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Krišjānis

(bez virsraksta)

from: [info]konstruktors
date: 24.. Okt. 2013 - 12:45 am
caļvedis

Vienu kravas velo Tev rīt varētu pat atdot pa ļoti simboliskiem 60Ls. Tikai tam būtu vajadzīga pilna apkope - jauna ķēde, monobloks headseta gultņi, parasto pakaļējo riepu varu sagādāt. 10 Ls vēl vismaz ir jāiegulda. Varbūt vēl melno matēto baloniņu stūri jāpiekrāso, jo tas vietām mazliet norūsejis.

Bilde, kad bija jauns un skaists :
https://lh4.googleusercontent.com/-NrpeQPv6NW0/UmhBm4HNNwI/AAAAAAAAC2E/FkwZ6azcr6E/w702-h467-no/_IGP1256.JPG

Kravnesība 80kg. Radīts no pārstādāttiem padomju laiku auditorijas krēsliem. Virsma veidota no to roku balstiem.


Par apkopi - parasti visu rāmi uz ziemu iesmērē ar eļļu, lai tas ikdienā neaplīp un neiesālās. Velokurjēri ir iecienīguši olīveļļu, to arī pāris reizes pa ziemu jāatjauno - tas arī viss. Un ja iemanās, bez radžotām riepām arī var iztikt - bet vajag labu reakciju.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]10m_zem_uudens
date: 24.. Okt. 2013 - 01:10 am
caļvedis

vispirms jāsamēģina braukt ar tādu + kā piestiprināt čeholu (uz aci mērot, neviena īsti komfortabla pōza nenāk prātā).

rīt :D rīt noteikti nevarētu paņemt, bet kad varēšu, tad jau mb kāds cits būs dabūjis.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Krišjānis

(bez virsraksta)

from: [info]konstruktors
date: 24.. Okt. 2013 - 01:21 am
caļvedis

Braukt ir gandrīz tā pat kā ar parastu velo, vajag tikai 5 minūtes lai piešautos un tad jau var 60 kg bez problēmām pavest.

Var arī uz līzingu :D - man viņš tiešām aizņem vietu un traucē.

Viņš lielāko laika daļu pavada ārā gozējoties lietū industriālā teritorijā Ganību Dambī, ja sagribas, dod ziņu.

Čehols uz sāna ar grifu pāri priekšējam ratam noteikti kārtīgi iet. Ar viņu esmu vedis pat dīvanu no Āgenskalna līdz Ģertrūdes ielai. Un ja tomēr čehols neiet tik pefekti kā gribētos - visu var pārmetināt. :D

Bet tik pat labi var uzmetināt arī specializētu bagāžnieku tavam čeholam un Gazelei..

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]10m_zem_uudens
date: 24.. Okt. 2013 - 01:33 am
caļvedis

līzings izklausās daudz labāk ;D (tas, kamēr iekārtošos rīgā). ganību dambis gan paliels, bet reāli dzīvoju netālu, so varu mierīgi iet apskatīties.

bet nu specializēts bagāžnieks vispār wunderbārīgs kaut kas. nevajadzēja teikt :D āķis līdz grīdai lūpā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Krišjānis

(bez virsraksta)

from: [info]konstruktors
date: 24.. Okt. 2013 - 01:43 am
caļvedis

Tu nevari iedomāties cik grūti ir dzīvot dzīvi, kad māki metināt. Visas tās iespējas..

bet jā - tālr: 27770747. Ganību Dambja tuvais gals.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]10m_zem_uudens
date: 24.. Okt. 2013 - 01:56 am
caļvedis

nr piefiksēts.
nūu, bērnībā redzēju, kā tētis no nekā sametina žigulīšus, traktōrus + mopēdu reinkarnēja par velō ar lielāku priekšējo riteni u.c. fīčām, kas arī bija mans pirmais velosipēds :D

tā kā kravinieks pilnīgi kaimiņos, tuvāko 168h laikā piekāpšu

Atbildēt | Iepriekšējais