- 12/31/15 09:29 pm
- savulaik lietojot 2 gadu vecu uzņēmuma darba vajadzībām doto Škoda Fabia saskāros ar tieši so pašu netikumu. Uzņēmums izvēlējās taktiku "jau jau vēl brauc, ta jau nav ko taisīt", tā arī turpināju laiku pa laikam sajusties kā muļķa iesācējs, kuram kārtējo reizi tieši krustojumā noslāpis auto. Iemācījos kontrolēt ar vienu kāju vienlaikus divus pedāļus, macēju gan noturēt bremzes, gan pieturēt gāzei apgriezienus:) Ar laimīgo saremontēšanu arī ir visai slidens storijs, šoreiz ar laimīgām beigām, bet mēdz būs visādi. Lauku mēhāniķiem ļoti bieži klibo teorijas zināšanas, viņi nemēdz aizrauties ar nopietnām studijām, pamatā visas zinības iegūtas rokoties dzinējos, klausoties un skatoties citus, reizēm veiksmīgi, reizēm nē. Mana pieredze liecina, ka pēc veiksmīgiem remontiem nereti seko viļnveidīga līkne ar kāpumiem un kritumiem, jo katram meistaram ir savas stiprās un vājās puses, kādam labi sanāk jaukt dzinējus, kādam ņemties ar elektroniku, kādam piekrāsot nesmukas buktes. Ir bijis tā, ka, lai salabotu auto, tiek mainīta viena detaļa, pēc tam seko nākamā, jo iepriekšējā nomaiņa nekādu pozitīvu efektu nedeva, tad vēl viena detaļa, tad labotājs atzīst, ka īsti nesaprot, kas par vainu un mēģina ieteikt tomēr kādu citu meistaru, kuram ir labākas zināšanas par konkrēto auto modeli, lai gan pirms tam nekas par gaidāmajām remonta nedienām neko nelāgu neliecināja. Par labu dīlerim runā apstāklis, ka viņi specializējas tieši uz konkrēta ražotāja auto vainām un remontiem, līdz ar to lielāka iespēja, ka viņi zinās un pratīs salabot, diemžēl, par dārgāku naudu. Bet, kā jau te tika minēts, ar viņiem lielāka iespēja skaidroties un panākt taisnību, ja kas noiet grieizi viņu vainas dēļ.