krishjaanis2 ([info]krishjaanis2) wrote 17. Jūlijs 2018, 20:22
Piemēram, vairums kritiķu konsekventi atsakās pievērsties vai pamanīt kaut vai JP izejas punktu, kas arī viņu iecēla publicitātes un ģeometriski pieaugošas interneta uzmanības saulītē, burtiski no akadēmiskas nekurienes - pašu Bill C-16 kontrversi. Līdzīgi var pievērsties otram lielajam publicitātes momentam JP fenomena vēsturē, proti, intervijai Chanel 4 - pēc tam par JP sāka rakstīt arī lielie zīmoli. Abos publicitātes uzkurināšanas gadījumos kritiķi vai brēcēji vienkārši netiek līdz normālai JP galveno punktu un nostāju apspriešanai. Kritiķi drīzāk pazemoja sevi, pat mazajam cilvēkam no malas bija skaidrs, kas notiek augstajās sfairās, un attiecīgais viedokļlīderu publiskais pazemojums pievērsa arvien lielāku uzmanību.
 
( Read comments )
Post a comment in response:
No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.