- 25.12.18 14:04
- vai, daudzas vecas lietas jaunā mērcē, galvenā doma, ka cilvēki ir neracionālas radības. kas aizķērās, ka vienlīdz lielu zaudējumu pārdzīvo daudz vairāk nekā vienlīdz lielu ieguvumu, ka cenu-vērtības attiecību un to, kā mēs novērtējam lietas ļoti ietekmē enkuri (nejauši izvēlēti cipari), kā cilvēki ir gatavi maksāt vairāk par apraktu, ka gaidas ietekmē pieredzi, ka labu pieredzi (brīvdienas) vēlams maksimizēt nosvinot beigas pirms koferu kārtošanas, lai visa pārbraukšanas jezga saistītos ar ikdienu, nevis ar brīvdienām, ka maksāšana ir saistīta ar sāpēm, tāpēc lielas brīvdienas, piemēram medusmēnesi, vēlams priekšapmaksāt, tas ir, ja maksāšanu atdala, kopējā pieredze ir labāka. T.i., dārgu maltīti ar draugiem labāk apmaksāt ar kredītkarti (rēķins atnāks vēlāk), ka mūsu gatavību maksāt ietekmē subjektīvā sajūta par to, vai cena ir godīga, vai negodīga un tā tālāk un tā joprojām.