|
Decembris 7., 2004
16:54 Sakārojās māju ar kamīnu. Sēdēt kamīna priekšā, lūkoties uguns liesmu dejās... Dzert karstvīnu. Un sajust vieglu dūmu smaržu. Kā kādreiz manā vecajā istabā, kad krāsni kurināja... Es ceru, ka sencīšiem būs māja ar kamīnu. Ceru, ka vakar izdevās pārliecināt, uzburot romantisko idilli...
|
Comments:
Es arī gribu māju ar kamīnu ... un es zinu, cik jauki ir būt kopā ar mīļumu, un klausīties, kā šprakšķ kamīnā uguns...
| From: | itta |
Date: | 8. Decembris 2004 - 13:30 |
---|
| | | (Link) |
|
remontēt veco graustu nav vērts - neatmaksājas. būvēs KAUT KAD. veco jauks nost...
tā ir māja ar vēsturi..dziļu vēsturi. skumji. var'būt es pārāk daudz esmu pieķērusies pagātnei.
bet ja man kāds teiktu ka manējo jauktu nost, es laikam prātā sajuktu
es pat centrālapkuri esmu kategoriski aizliegusi ievilkt
ai, es zinu, ka esmu tam visam pārāk pieķērusies
| From: | itta |
Date: | 8. Decembris 2004 - 13:56 |
---|
| | | (Link) |
|
ir lietas, ko vērts saglabāt, un ir lietas, kas beidz savu pastāvēšanu un viss. es laikam tik ļoti neturos pie pagātnes. jā, ir tā māja ar vēsturi, bet ko tas līdz, ka pamati viņai beigti, sienas beigtas, griesti beigti - nu viss, viss. Atjaunošana - tas nozīmētu absolūti visa no jauna likšanu. un tad jau tā vairs nebūtu tā pati māja. Un ja jau jātaisa no jauna, nu tad taisa optimālāku, ērtku, skaistāku.:) Es nez, es kaut kā par to nepārdzīvoju.:)
es gan pārdzīvoju tāpat kā visu to ciematu taisīšanu nepaies ne gads un es attpašos kaukādā fakinā līvānu ciemā, bļin
jā, es ienīstu it visu liekos, kas parādās tur, es ienīstu katru svešo cilvēku, kas nekad nespēs to vietu pietiekami novērtēt..
btw, klīst baumas, ka tanī vietā, kur mēs ejam uz jūru, aiz grāvja, uz tā lauka vecā ceļa vietā varbūt kaut kas taisīšot stāvvietu un mēs atkal paliekam muļķos, jo es kategoriski aizliedzu to darīt uz mūsu zemes, lai nekomercializētu vienu skaistu Latvijas stūri, bet kāda no tā jēga, tieši blakus, visi stādinās savas mašīnas, metīs gružus grāvjos un piedzīvos mūsu jūru piedo, izkliedzu dusmas, bet ne jau tu tur esi vainīga :)
| From: | itta |
Date: | 8. Decembris 2004 - 14:10 |
---|
| | | (Link) |
|
ciemati - tie lai tur ir, viņi nemaz no mūsmājām redzami nebūs.:) un vajaga jau bik padomāt arī par tā stūrīša nākotni. nu ko tas līdz, ka tas būs tāds visu aizmirsts stūris, kur ne darba, ne naudas, nekā... ok - pati tu tur nedzīvo - tu tur aizbrauc brīvdienās. bet kā ar tiem, kam tur jādzīvo un smagi jāstrādā? vai nemaz neesi pamanījusi no apatisko vienaldzību, kas bija sākusi to pusi pārņemt? tos nodzertos degunus saskaitīji? es vairāk no tās puses skatos. un tu jau neattapsies tur - cik zinu, tu negrasies tur palikt uz dzīvošanu. un neļaut mainīties uz augšu kaut kam tikai savu pagātnes emociju dēl ir mazliet egoistiski. par to stāvvietu - lai viņi iet bekot, gan jau ka atkal baumas. atceries, kādu laiku atpakaļ baumoja par jahtu piestātni. a kur tad viņa ir? un līvānu ciemats tas toč nebūs.:)
1) es tur atgriezīšos, pilnīgi noteikti, to es izlēmu jau sen, tikai pagaidām nav nosakāms, kad tas būs. Es tur patiešām dzīvošu. 2)es nekad to vietu neesmu uztvērusi kā vietu, kur iegriežos tikai ciemos. Es tur joprojām dzīvoju 3)nupat tiks pārdots gabaliņš zemes blakus gan manām, gan tavām mājām..(to tuvāko, es ceru, dabūs mana mamma, līdz ar to svešu māju tur nebūs) 4)apātija? par to jau es kliedzu - visi pārdod svešiem savas zemes un ļauj te ienākt visādiem purniem. Un tieši tā vieta, pa kuru visu mūžu ir uz jūru iets(gan man gan tev), tas attiecas uz manu ģimeni, manu senču zemi, manām jūtām pret to. un tapēc jau man sāp. tas ir tieši tāpat, kā manas omammas skapi nolikt publiskai izmanotšanai un apskatei. labi, tā ir mana problēma, kā es to visu jūru, bet daļa problēmas ir arī tajā, kā tas viss notiek...
4)
| From: | itta |
Date: | 8. Decembris 2004 - 14:44 |
---|
| | | (Link) |
|
nu nevajaga jau tik slimīgi uztvert visu kā "svešie=ienaidnieki", sauļ! un kur tu redzi kādu, kurš vietējais būtu tāds, kas varētu tur kaut ko uz augšu izbīdīt? nu neviens. ir jāienāk kādam, lai tur ko mainītu. lai vienreiz izbeigtos apātija. lai cilvēkiem būtu darbs un dzīvotprieks. lai vienīgā izklaide nebūtu pudele. un sauļ. tu tur nedzīvo 7 dienas nedēļā. tu tur labākā gadījumā aizbrauc pāris dienas mēnesī. un tā nav dzīvošana. es domāju fiziskā ziņā. ok, varbūt tu vēl joprojām uzskati to vietu par mājām, bet dzīvot tu tur vairs nedzīvo jau n-tos gadus.:) ja negribi svešos tur un vaimanā par to, ka viņi tur tā iet un ceļ mājas un darās..kāpēc pati tur neatgriezies ar miljons idejām kā visu par labu vērst? ir 21.gadsimts mīļā! nu nevar vairs NORMĀLI dzīvot naturālā saimniecībā! ok, ir tur tās mūsu mīļās bērnības takas un mūsu kopējā bērnība kā tāda. bet tā jau nekur nepazudīs. to viņi nevar mums atņemt, jo tā sen noglabāta mūsu sirdīs. bet visu pārējo nevar turēt rezervāta stāvoklī. un kāpēc esi tik pārliecināta, ka viņi tikai visu gribēs piecūkot, apgānīt un sabradāt? tad jau labāk lai grāvmalā guļ tukša Martini pudele nekā tukša krutkas pudele(tās jau tagad tur netrūkst).:) Bet vismaz iespaids rodas savādāks.:)) vai tiešām tu gribi panākt lai tai pusē aizvien vairāk paliek tukšu, neapdzīvotu māju - kā pagātnes spokaini rēgi? jo tā, kā tur bija līdz šim - neviens tur vairs palikt negrib. visi mūk uz civilizētākām vietām. un ar omammas skapi nesalīdzini - skapi tu vari paturēt, neiespaidojot citu dzīves un likteņus. bet veselu pagastu nenoturēsi bez pārmaiņām. un tikai tāpēc, lai 2 reiz mēnesī varētu aizbraukt un papriecāties. vienmēr nedrīkst domāt tikai par sevi.
pirmo reizi mūžā Tev to saku - Tu nekad nesapratīsi to, ko tagad gribēju pateikt un kā es jūtos. Ja tas Tev izskatās tikai un vienīgi pēc mana egoisma un vaimanāšanas..nu tad neko... katram IR tiesības uz savu viedokli
| From: | itta |
Date: | 8. Decembris 2004 - 15:20 |
---|
| | | (Link) |
|
laikam tiešām nesapratīšu, ja vien neizteiksies konkrētāk. Jo vienkārši neredzu racionālu pamatojumu tavām pretenzijām pret "ienācējiem". Un ja kas, arī tavi senči tur reiz bija ienācēji.:)
protams, tu taču esi ekonomiste, tikai Tev ir taisnība, tikai Tev ir pamatojumi, pārējais viss, ko domā citi, tais kaitā es, ir huiņa, ja?
| From: | itta |
Date: | 8. Decembris 2004 - 15:30 |
---|
| | | (Link) |
|
un nu jau mēs pārejam uz personiskiem apvainojumiem?
`ekonomists` nav apvainojums :P
ja es pēc tava prāta vaimanāju, esmu egoiste i sjo takoje, tad kapēc es nevaru Tev pārmest manis nesaprašanu? kokam divi gali..tu man, es tev.. ēs tev @ ar nosūtīju
| From: | itta |
Date: | 8. Decembris 2004 - 15:38 |
---|
| | | (Link) |
|
"tikai Tev ir taisnība, tikai Tev ir pamatojumi, pārējais viss, ko domā citi, tais kaitā es, ir huiņa" neizklausās pārāk neapvainojoši..:)
neatradu kaut kā nevienu tekstu, kurā tevi par egoisti būtu nosaukusi...
| From: | itta |
Date: | 8. Decembris 2004 - 15:40 |
---|
| | | (Link) |
|
jā un - cilvēks uz personiskiem apvainojumiem parasti pāriet, kad viņam vairs nav neviena loģiska argumenta...
secinājumus izdari pati.
bez tam, mūsu viedokļi atšķiras, mūsu redzējumi uz to vietu, tapēc arī tagad domas atšķiras, bet tas jau ir normāli :)
| From: | itta |
Date: | 8. Decembris 2004 - 14:46 |
---|
| | | (Link) |
|
nu es nezinu par to atšķirību - es arī to vietu mīlu un man viņa dārga. un tieši tāpēc es to gribu redzēt dzīvu un nenonīkušu, nevis tādu kāda tā ir tagad - kā agonijas konvulsijās raustoša...
manas mājas un apkārtne neraustas agonijā kas notiek Ulmalē, tas jau ir cits stāsts, es runāju tikai par savu māju un pašu tuvāko apkārtni, ne jau par pagastu
| From: | itta |
Date: | 8. Decembris 2004 - 15:17 |
---|
| | | (Link) |
|
mājas varbūt - bet tie citi jau neies tavās mājās. apkārtne - nu nesaki vis. Strante? Dižarāji? Jaunarāji? Drusti? Ābelītes? Aizpori? tuvākā apkārtne taču... tukši, pustukši, panīkuši...
Mums kamiins nakoshgad bus dzivoklii, nav jau tas pats kas maajaa, bet tomer daudz!!! Varesi braukt ciemos uz teeju:)
| From: | itta |
Date: | 8. Decembris 2004 - 13:30 |
---|
| | | (Link) |
|
noteikti braukšu!:)
Es te par Tevi shodien piedomaju! Tad ir vai nav?:)
| From: | itta |
Date: | 8. Decembris 2004 - 20:36 |
---|
| | | (Link) |
|
nav, nav..:)
Aha, tagad man radaas jautaajums- kas nav? MR vai bebis?:))))
man te peeksni sakraajas jautajumi par tevi:)) bebis buus?kaa ar darbu? protams,ka nav jaatbild, vnk.. cibiski satraucos:)
| From: | itta |
Date: | 8. Decembris 2004 - 13:30 |
---|
| | | (Link) |
|
paldies, ka apjautājies.:) ar bebi pagaidām jāpagaida. darbs - galīgā pakaļā. viena liela jautājuma zīme. a man nav vēlēšanās censties. nogaidu.
ar vienvardsakot tev visas jomas japagaida:)) lai izdodas!
| From: | itta |
Date: | 8. Decembris 2004 - 13:54 |
---|
| | | (Link) |
|
laikam gan.:) un besī tā gaidīšana. gribās te un tagad, un tūlīt!.:)
O jaa, man taapati kaite jau kopsh dzimshanas:P |
|