Janvāris 6., 2008


11:35 - MaHima
Parasti esmu ļoti mierīgs un labāk-izvēlos-klusēt klients, taču.. šodien Maximai uzrakstīju nelielu atsauksmīti. Ceru, ka viņiem patiks, tiešām centos..
Ļoti sabēdājos Maxima XXX, kas atrodas mazliet aiz Spices. Situācija sekojoša: gaidīju pie zivju stenda, kad kāds beidzot no pārdevējiem panāks uz manu pusi, lai es beidzot varētu kādam palūgt savu zivtiņu. Ir!, nodomāju, kad stendam pietuvojās kāda gaišmataina būtne ap 20 ar uzrakstu uz muguras no sērijas: "jautājiet, es palīdzēšu". Kad vērsos pie viņas ar lūgumu pēc savas zivtiņas, meitēns paskatījās iznīcinošu skatienu un uzbrēca: "Kas, es izskatos, ka zivju nodaļā strādāju?!" Uff, sabijos no tāda brēciena, bet nepaliku atbildi parādā: "Kā tad es varu zināt, kur jūs strādājat! Atnācāt līdz zivīm, un, tā kā neviena cita arī nav, kam jautāt, tad vērsos pie jums!" Meitene atcirta: "Man nav jāskatās, ir vai nav kāds pie zivīm!" Nu, saprotams, ka nav, nodomāju, bet to visu varēja pateikt daudz laipnāk. Kad atļāvos aizrādīt par toni, kādā meitene runā, viņa strupi atbildēja: "Tāds man ir balss tonis, ko es tur varu darīt!" Eh, meitēn, nav jau runa par to, runa ir par elementārāko pieklājību un laipnu klientu apkalpošanu, par ko tev arī tiek maksāts, nodomāju. Meitene savu vārdu pēc mana lūguma nenosauca, kad solīju, ka iešu pie veikala vadītājas pastāstīt, kāds tad viņai ir 'balss tonis'. Informācijas centrā gan bija rinda, kurā stāvēt man īsti nebija laika, tāpēc savu 'sajūsmu' stāstu šajās atsauksmēs.
Es saprotu, ka darbiniekiem maz maksā, taču katram ir izvēle - darīt vai nedarīt to. Un, ja reiz dari, tad tā, lai ne pašam, ne citiem neradītu vēlmi kašķēties. Varbūt Maxima'i, pirms mēģināt reklāmās rādīt sevi kā lētu un labu iepirkšanās vietu, vajadzētu vairāk parūpēties par saviem darbiniekiem, lai tiem būtu prieks censties? Kā zināms, jo apmierinātāks un aprūpētāks darbinieks, jo laimīgāks un labāk apkalpots klients. Kas manā gadījumā šoreiz diemžēl izpalika.

(1 jau sačukstējušies | iečuksti)

Comments:


From:[info]falcon
Date:7. Janvāris 2008 - 00:09
(Link)
vovo. es jau pats šodien pēc maximas xxx apmeklējuma taisījos (d)efektologa blogā ierakstīt pukstu, ka viņiem nav gaļas āmurīša un konservu attaisāmā. un pie gaļas stenda pārdevēja apkalpojamos izvēlējās pēc random vai facecontrol principa un es viņai nesimpatizēju
nightswimming - MaHima

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi

Links
Jaunākie Cibiņi
Draugiem.el vē
Uzaicini uz kino
Atsūti sms

> Go to Top
Sviesta Ciba