Decembris 20., 2018


[info]honeybee13:34 - [unsent]
Paldies par jūsu vēstuli, kā arī būtu bijis brīnišķīgi, ja jūs būtu varējis izdarīt vienkāršu google maps meklēšanu un pārliecināties, ka jā, jūsu nosauktā adrese patiešām ir xxx blakus yyy - nevis sagaidītu, ka to darītu klients.
Kopumā mana pieredze šobrīd ir sekojoša:
1. Pienāk īsziņa, ka sūtījums ir pakomātā, es to atveru, sūtījuma nav, nekāda skaidrojuma arī nav.
2. Izrādās, ka sūtījums nav ielikts pakomātā, bet man par to nav paziņots? Loģiski būtu bijis, piemēram, sazināties ar mani un jautāt, vai var atstāt sūtījumu paku bodē burtiski 20 metru attālumā. Mans telefons jums bija.
3. Uz manu jautājumu, vai paku bode ir konkrēta vieta (xxx) jūs atbildat nevis pēc būtības (t.i., "jā, adrese ir tur, tā ir tā vieta"), bet gan iedodot tikai adresi ("nezinu, nerūp").
Apzinos, ka jūs personiski esat atbildīgs tikai par 3. punktu un arī tad varbūt jums vadība pieprasa atbildēt maksimāli nedomājoši, lai tikai nesanāktu cilvēcisks kontakts, un ir sūda svētku laiks, kad viss ir slikti, bet nu tomēr. Vismaz pirmos divus punktus pārsūtiet, lūdzu, saviem sūdzību/ieteikumu birojiem, ja es rakstīšu sūdzību/ieteikumu, tad būs ar visiem trim punktiem.

//nenosūtīju, ir taču sūda svētku laiks
//bet tas idiots, kurš liek visiem paku servisa darbiniekiem sākt burtiski! katru! vēstuli ar "Paldies par Jūsu e-pasta vēstuli!" gan ir pelnījis, ka viņu pakar aiz olām, pieņemu, ka nabaga servisa darbiniekiem katra otrā pienākošā vēstule ir "paldies par jūsu e-pasta vēstuli, āzi, bļeģ, es savu sūtījumu gribu!"

Read Comments

Reply


No:
Lietotājvārds:
Parole:
(komentārs tiks paslēpts)
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
honeybee - Komentāri

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba