Decembris 10., 2018
honeybee | 20:14 2) nu ej un izpēti, kam tas viss ir sekas, es nezinu. ja patiešām atrodi akadēmisko konsensu tā visa saknē, padalies, man ļoti noderētu studijās, ja es varētu beidzot pielikt punktu tam nemitīgajam "salīdzini un pretnostati šo autoru skatījumu un beigās nokritizē abus" pasākumam 3) pētījumu studijā, šito es reāli gribētu redzēt! ja jau tu saki, ka tāds ir, ar tiem visiem 475567 genderiem 4) "kaut kas kādam sagādā ciešanas" vispār ir diezgan subjektīvi. kaut kādu ieteikumu sniegšana ir praktiskās antropoloģijas lauciņš (kas nav visa antropoloģija) un tur reti liek darīt kaut ko kardinālu - un, ja liek, tad reti kurš klausās. turklāt, emmm, nu, antropologs šādu pētījumu veiks tikai tad, ja viņam to pasūtīs (vai vismaz piekritīs, ka to veic), un *liek* kaut ko darīt nevis antropologs, bet tas, kurš ir izdomājis, ka grib kaut ko mainīt (tb iestādes vadība, kkādi politiķi, ierēdņi, tādi ļaudis), for better or worse 5) diagnoze vai tās trūkums nav value judgement, vismaz tādam tam nebūtu jābūt? un, ja mentāla/gara slimība ir kultūrā balstīts jēdziens, tad obv "attieksmes maiņu" nosaka pārmaiņas kultūrā, nevis "atnāca te kaut kāds soczinātnieks un visu izmainīja" [šis, protams, ir vienkāršoti līdz riebumam] [bet nu, long story short, šobrīd acīmredzami sabiedrībai ir "izdevīgāk" tas, ka homoseksuāli cilvēki nevis tiek "ārstēti", bet gan piedalās sabiedrības dzīvē kā pilnvērtīgi indivīdi, tāpēc arī ieklausās pētījumos, kas tos apliecina] 6) nu es esmu piesardzīga ar vārdu "uzspiests" attiecībā uz diskursu, jo tas ir viens no tiem lielajiem vārdiem, kurus negribas izļurkāt. jā, pret cilvēkiem, kas nelieto pareizos vārdus, dažkārt tiek vērsta simboliskā vardarbība (a.k.a. omg es turpat augstāk axsysu nosaucu par ībli un atteicos ar vinu diskutēt, nabadziņš tagad jūtas aizskarts!!! un vēl ņirgājos par viņa sāpēm!!!), bet nu nez.
|
Reply
|
|
|