Novembris 16., 2016


[info]ze13:23
ok, šis laikam ir tas, ko sauc par pirmā kursa antropoloģijas studenta kompleksu - visur saskatīt varas attiecības, dominēšanu, baltā vīrieša un rietumu logocentrisma hegemoniju u.tml. parasti gan šāda poststrukturālisma un sociālā konstruktīvisma intoksikācija skar tīņus pirmajos studiju gados, bet tas laikam ir kā ar vējbakām - ja neizslimo jaunībā, tad brieduma gados šī domāšana nāk ar daudz smagākā sekām un tu beigās kļūsti ar kaut kādu Noamu Čomski.

kas tieši šobrīd r-eiropā un Latvijā sievietēm liedz ieņemt politiski, akadēmiski, komericāli nozīmīgus amatus, ja tāds ir viņu mērķis? ok, var teikt, ka meitenes audzina tā, lai viņas negribētu ieņemt šos amatus, bet kā noteikt to, vai izvēle ir brīva, vai ieaudzināta? tādas brīvas izvēles savā ziņā vispār nav, jo audzinot dimumneitrāli, vecāki taču arī ieaudzina kaut kadus priekšstatus. problēma man šķiet rodas tad, kad sieviete vai vīrietis grib pašizpausties veidā X, tomēr viņam to neļauj darīt, bet kāda jeģa ir runāt un cīnīties pret kaut kādu efemēru "ambiento seksismu", jēdzienu, kas nozīmē visu un tāpēc nenozīmē neko?

Saīda Orientālisms ir garlaicīga literatūra, jo nebeidz uzskaitīt stereotipus, kādos rietumi raksturo austrumus, bet tieši tas pats taču notiek arī pretējā virzienā - jebkuras divas kultūras satiekoties, veido šādus vispārinājumus, tāpēc es nesaprotu, kāpēc viņa darbs tiek uzskatīts par kaut ko tik būtisku, jo tas visu laiku stating the obvious un apsūdz rietumus. varbūt doma ir tāda, ka kaut kas ir jāmaina? tādā gadījumā rietumi šobrīd dara daudz vairāk kā austrumi.

es nesaku, ka Islama kritikai nevajag pierādījumus, bet gan to, ka SJW apgalvojumiem burden of proof ir mazāks, jo, piemēram, izteikums "tas ir sistēmisks rasisms" tiek uztverts kā kaut kas apriori patiess un netiek prasīti pierādījumi. prasību pēc pamatojuma ir aizstājusi virtue signalling, kur svarīga ir apmaiņa ar atslēgas vārdiem, nevis fakti, atbilstība un novērojumi.

ok, man laikam ir progresīvisma disleksija, jo es tiešām nesaprotu, kādā veidā "polite ignorance" var kādam kaitēt. ja man kaimiņos dzīvotu bēglis-gejs-lesbiete-whatever, es neko sliktu par viņu nedomātu, iedotu arī sāli, vai cukuru, ja viņam aptrūktos, bet es neuzskatu, ka man ir kaut kā specifiski jābūt ieinteresētam viņa "kultūrā" un "jāsaprot" viņš, vai jātaisa bēgļu-geju-transvestītu awareness kampaņa - lai to dara satori.lv redakcija.



Read Comments

Reply


No:
Lietotājvārds:
Parole:
(komentārs tiks paslēpts)
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
honeybee - Komentāri

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba