uzraudzīt un sodīt |
Apr. 29th, 2015|10:14 am |
pfft, man nav nedz laika, nedz vēlmes iedziļināties, bet īsumā dažas iebildes būtu:
1. Kritiskā masa ir akcija, tā nav oficiāla, organizēta pārstāvniecība. 2. Izmaiņas CSN un RD aktivitātes velojautājumu kārtošanā varbūt būtu netieši saistāmas, bet noteikti ne tieši saistītas ar Kritiskās masas akcijām. 3. Velosipēdu kā pārvietošanās līdzekli izmanto daudz vairāk sabiedrības grupu, nekā Kritiskā masa piedāvā, attiecīgi RS jāorganizē satiksme rēķinoties ar plašāku kritēriju un nosacījumu spektru. 4. Akciju mērķis ir pievērst uzmanību, pieteikt sevi uz publiskās skatuves, nevis piedāvāt risinājumus - tie jādomā personām, kuru profesionālajos pienākumos ietilpst satiksmes organizācijas jautājumu kārtošana. 5. Velosipēdu 'izdzīšana' uz brauktuves nav nedz vienīgais, nedz - ņemot vērā statistiku no valstīm, kur šis jau ir pamēģināts - labākais risinājums.
visbeidzot Tava atbilde ir tipisks LV domāšanas paraugs: "Tev kaut ko vajag? Tu kaut ko man prasi? Nu tad dabūsi! Tā, ka vairs negribēsi." Kāda no šādas pieejas (arī domāšanā) jēga? Kam no tā labāk? Nezinu..
|
|