|
Aug. 21st, 2009|11:36 am |
Bankām parasti vnk lūdzu konultāciju par vienu vai otru pakalpojumu, tipa, lai noreklamē man to un tad uzdodu precizējošus jautājumus par kādu no aspektiem:) Rezultāti ir pat tādi, ka sieviete ar šiltīti "konsultants", ver vaļā netu un lasa man no mājas lapas info un tad lūdz iet pie nodaļas vadītāja un parunāties.. Visur citur diemžēl ir "situācijas", kuru risinājumā savu rīcību nespēj sakoordinēt vairākas institūcijas un iestādes, jo nav īsti pārliecinātas par savu pilnvaru un pienākumu robežām. Un es vnk ļoti pacietīgi eju tur kur mani sūta. Domāšana par risinājumiem sākas tad, kad saku: "bet es jau tur biju, man teica nākt pie jums","ko jūs iesakāt man darīt" un "vai jūs varat sakontaktēties ar vēstniecību, jo viņi pieprasa dokumentu, kurš, kā jūs sakāt, nemaz neeksistē". Kā rezultātā esmu tikus līdz līmenim, kur vēstniecība ir sarunājusi ar Pils.migr.d., ka man jāaiziet pie vaditājas (kura mani sūtīja pie savas padotās, kura mani sūtīja atpakaļ pie savas vadītājas) un vnk jādabū zīmogs, jo viss ir 'sarunāts' (tiesa, adresi, kur mitinās šī vadītāja man iedeva atkal nepareizu, bet tas nu tā....). Līdz tam esmu sarakstījusi virkni iesniegumu un pieprasījumu uz dokumentiem, kuri, pēc tam izrādās, ka tomēr nav tie īstie. žēl, ka Pils.migr. dienestā nav normāla "KONSTULTANTA" vai konsultāciju galda. |
|