|
Apr. 4th, 2012|02:11 pm |
Ap šo laiku man ir sameties žēl, ka varu ierādīt e, kā iejaukt starptoņus, kā 'imitēt' dažādu materiālu rakstu 2D zīmējumā, kā redzēt gaismu, varu uzdziedāt dziesmiņas ar viņu vai ritmā piesist kāju pie zemes, danci uzgriezt, taču neko, neko no ikdienas nevaru aprādīt viņam, ņemot talkā bioloģijas vai fizikas vai matemātikas zināšanas. Nē, nē, nu, kaut kādas koku šķirnes un putnu sugas, protams, cilvēka anatōmiju, ģeogrāfiju un arī to, ka saulīte nenoriet un mēnestiņš nedilst, bet, ņemot vērā to, cik organiski viņa ikdienas dzīvē tiek ievīta 'kultūra' - vizuālā māksla, mūzika etc. - gribētos, lai līdzsvaram tikpat viegli arī fizika, ķīmija un matemātika ienāktos. Lai nav tā, ka 5tajā klasē pēkšņi tās ir mocības un "neko nesaprotu". Bet, redz, es to nevaru, jo pašai vnk nav tādu zināšanu, vai, ja ir, tad to precizitāte un pareizums ir visnotaļ apšaubāms un spēja izskaidrot elementārus fizikālus procesus vai virtuvē vai vannas istabā uzjaukt ķīmijas laboratoriju man nav :( kas žēl. kur lai rodas tie inženieri un astrofiziķi? |
|