|
Dec. 26th, 2011|11:47 am |
es nekad nesapratīšu, kamdēļ tādas valsts un pašvaldību iestādes kā bibliotēkas (pēdējos gados gan mazāk), arhīvi, dokumentācijas centri un visādas lasītavas nekomunicē ar savu lietotāju lietotājam ērtā formātā? Piemēram, tāda lieta kā epasti parasti ir norādīti mājas lapās, bet sagaidīt atbildi uz nosūtītu epastu ir laimes spēle, vieglāk ir pazvanīt (bet tad liekat tikai telefona nr iekšā un nenorādiet epastus, ja gribat, lai jums tikai zvana, bet nevis raksta, jopt!). Tāpat arī tagad, lai nebūtu nepatīkamo pārsteigumu, aizbraucot uz Rīgas otru galu, meklēju mājas lapā, kādi ir darba laiki brīvdienās. Vienīgais, ko pēc ne pārāk garas, bet tomēr meklēšanas starp svētku sezōnā mazāk būtisku informāciju, atradu: "Pirmssvētku dienās – 2011. gada 23. decembrī un 30. decembrī, apmeklētāju pieņemšana Latvijas Nacionālā arhīva struktūrvienībās notiks līdz plkst. 15.00 (pamatojums – Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 3.panta ceturtās daļas 1.punkts)." un tagad var zīlēt, vai, aizdodoties uz arch tas būs vaļā, vai tomēr nevaļā - pēc mājas lapā rakstītā sanāk, ka viss kārtībā, bet pieredze rāda, ka lapiņa durvīs ar "priecigus jums svētkus" ir daudz spēcīgāks informācijas avots šādos gadījumos.. :/
p.s. Lieki teikt, ka šī informācija lejā pa kreisi ir ievietota tikai Latvijas valsts arhīva galvenajā lapā, struktūrvienību lapās vispār nekādas informācijas ārpus tur visu laiku jau esošās nav. tā, it kā cilvēki, kas strādā ar konkrētu arhīvu, informāciju meklēs nevis attiecīgā arhīva mājas lapā, bet gan darbu vienmēr sāks, ejot cauri galvenajai lapai... |
|