krievpadomju ateisma un rietumzemju izvirtības kopprodukts. |
Jul. 12th, 2010|01:41 pm |
obanā, pie Bendrātes 'sievietes nāves sējējas' teksta Dienā komentāri spārda dirsu. bauri bauri bauri bauri bauri bauri bauri bauri bauri bauri bauri bauri. es saprotu, ka vīrieši vēl dzen to sentimentālo sviestu, ka sievietei ir īpašāka spēja radīt omulīgu atmosfēru (taisīt ēst un mazgāt traukus), īpašāka skaistuma izjūta (pulē nagus, kuce, staigā špiļkās) un vispār kkāda metafiziska apgarotība dzemdes dēļ (līdz ar ko jebkāda normatīva pieeja ķermenim ir necienīga, necienīga, ļaudis!), tad brīdī, kad to dara sievietes pašas, vnk nolaižas rokas...
------------------------------------------
upd.: - Rīgas Stradiņa universitātes humanitarņiki ar saviem medicīnas ētikas jautājumiem
- Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes Praktiskās ētikas centrs "uzdevums: Pētīt krīzes situāciju un ētiku, publicēt rakstus mājas lapā un domāt par attiecīgu konferenci."
- Latvijas Universitāte, Dzimtes studiju centrs. "Tas ir mācību un pētījumu centrs, kas nodarbojas ar tādiem sieviešu/vīriešu studiju un dzimtes pētījumu jautājumiem kā feministiskās un dzimtes teorijas, dzimte un vara, reliģija, kultūra, vēsture, politika, filozofija. Centrs veido starpdisciplināru izglītības un pētījumu programmu, kas apkopo un analizē dažādu sociālo un humanitāro zinātņu dzimtes aspektus. Centrs piedāvā C daļas mācību kursus, organizē konferences un asaras skolas, kā arī veido publikācijas"
- Latvijas Universitātes Bioloģijas fakultāte, Bioētikas un biodrošības centrs (Putniņas sociālantropologi te, laikam, klāt..). "savā projekta mēs skatāmies kā biotehnoloģijas tiek pārvaldītas ES un konkrēti Latvijā, un viena no projekta daļām ir komunikācija ar sabiedrību, piemēram publiksās konferences/ diskusijas"
- ā, un vēl Pēdējā (nu jau) partija ar savām diskusijām par surogātmātēm_bring it on, baby! |
|