honeybee | Dec. 2nd, 2019 07:00 pm Nu es tur nolasu ļoti glītu pašironiju par tēmu "ķermenis kā mākslas darbs" + "skaistais/deģenerētais" (piefiksēsim viņas uzsvērti ārisko skaistumu). un jā, arī komentāru par mākslu kā politisku interešu sadursmi, bet tas ne tuvu nav viennozīmīgs komentārs, jo - attiecīgajā izstādē māksla, kas nebija domāta kā politiska, tika politizēta un izkropļota - viņa, visticamāk, labi apzinās ideju par "the personal is political", par ko komentē gan asinis, gan poza, gan principā viss - kas nozīmē, ka situācija būtībā ir apvērsta, t.i., viņas māksla, kas ir domāta kā politiska, tiek, pieņemu, noraidīta ar kategorijām smuki/nesmuki - ..kas liek uzdot jautājumu par to, kas ir "gaume", t.i., vai/kā/kāpēc mēs varam/nevaram nošķirt "estētiku" no "politikas"
...kas ir tikai viena no interpretācijām par šī darba semantisko lauku, un admittedly īsi uzcepinātā ...&piezīmēsim, ka šīs detaļas nekādā veidā nav *nejaušas*, t.i., pat ja māksliniece ir domājusi ko citu, tad tik un tā darba interpretācija, neņemot vērā viņas izskatu+pozu+sejas izteiksmi, kā to dari Tu, ir nepietiekami nopietna
(pirms tu sašūmējies par to, ka es tā varētu par jebko pateikt, par lelli es tā nesaku; lelle man liekas diezgan "jā nu cilvēki šitādu māgslu taisīs tik ilgi, kamēr hedas to pārpublicēs" līmenī)
(also kas jums ir ar to Dišānu? Ja tev tik ļoti pofig par to strūklaku, tad kāpēc nevari atzīt, ka tas, visticamāk, nav viņa darbs? :D ) Read Comments |