July 21st, 2016


[info]half_slavic06:52 pm - sievišķīgs ieraksts par smaržām un reklāmu
Parfīms ir samērā intīma padarīšana un to iegāde vienmēr bijusi visnotaļ čakarīgs process. Vismaz man. Lai nonāktu līdz tam īstajam flakoniņam, tiek veltīti vairāki gājieni uz veikaliem, izošņāti, pārošņāti vairāki papīrīši un veikti noturības testi testi uz ādas, kā arī izlasītas neskaitāmas blogeru recenzijas. Visas jezgas pamatā ir atrast tīkamu smaržu, nevis glītu flakonu vai skaļu vārdu. Bet var notikt arī citādāk - pamani flakonu, iemīlies tā estētiskajā formā, tad papēti vārdu, modes namu, noskaties video kaudzi, tai skaitā pašu smaržu reklāmas rulli, kas pieliek beidzamo punktu lai veiktu iegādi. Smaržu iegādi BEZ smaržošanas procesa! Jo šoreiz izvēli neveic deguns, bet gan acis un ausis.
Dīvainākais, ka aromāts ir smagnējs un hameleon-veidīgs, nav vienlīdz omulīgs pavadonis visās dzīves situācijās. Tomēr tas rada labas sajūtas, ieslēdzot prātā to hipnotisko skaņuceliņu (starpcitu, viss a.stott albums luxury problems ir baudāms) un komfortējošu tukšuma sajūtu, kādu pauž sievietes skatiens klipā.
Lūk, reklāmas spēj strādāt.  
  

Read Comments

Reply


From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.
Outrage Journal - Post a comment

> Recent Entries
> Archive
> Friends
> User Info


> Go to Top
Sviesta Ciba