July 21st, 2016
06:52 pm - sievišķīgs ieraksts par smaržām un reklāmu Parfīms ir samērā intīma padarīšana un to iegāde vienmēr bijusi visnotaļ čakarīgs process. Vismaz man. Lai nonāktu līdz tam īstajam flakoniņam, tiek veltīti vairāki gājieni uz veikaliem, izošņāti, pārošņāti vairāki papīrīši un veikti noturības testi testi uz ādas, kā arī izlasītas neskaitāmas blogeru recenzijas. Visas jezgas pamatā ir atrast tīkamu smaržu, nevis glītu flakonu vai skaļu vārdu. Bet var notikt arī citādāk - pamani flakonu, iemīlies tā estētiskajā formā, tad papēti vārdu, modes namu, noskaties video kaudzi, tai skaitā pašu smaržu reklāmas rulli, kas pieliek beidzamo punktu lai veiktu iegādi. Smaržu iegādi BEZ smaržošanas procesa! Jo šoreiz izvēli neveic deguns, bet gan acis un ausis.Dīvainākais, ka aromāts ir smagnējs un hameleon-veidīgs, nav vienlīdz omulīgs pavadonis visās dzīves situācijās. Tomēr tas rada labas sajūtas, ieslēdzot prātā to hipnotisko skaņuceliņu (starpcitu, viss a.stott albums luxury problems ir baudāms) un komfortējošu tukšuma sajūtu, kādu pauž sievietes skatiens klipā. Lūk, reklāmas spēj strādāt.
Current Music: andy stott, numb
|
|
|
|
|
Sviesta Ciba |