| |
[Mar. 15th, 2010|08:03 pm] |
Pogle [pu͡ogle] - tastatūra, klaviatūra. Piedzīve - Cita cilvēka dzīve, kas pilnībā pakļauta savai gribai, veidota pēc savas gaumes. "Man nav dzīves, tikai tava piedzīve" Cist. Kļūt citādam, kļūt citam. Es cītu, tu cīti, viņš un viņa cīt. Skandāls - Skaļš koncerts, visbiežāk elektriski apskaņots. No vārda "skanda". Pupnoze - hipnotisks transs, ko izraisa skatīšanās uz lielām krūtīm. No Ivo mutes. |
|
|
| |
[Mar. 15th, 2010|08:02 pm] |
|
Hmh, tā kā twitters smagi iesūkā meklējamības jomā, nāksies man uz šejieni pārcelt jaunvārdu arhīvu. Tas, ka pagaidām tas sastāv no 5 vai 6 vārdiem NAV NEMAZ SVARĪGI. |
|
|
| |
[Mar. 13th, 2010|11:37 pm] |
|
Kur var iegūt muciņu iniciatīvas? Man ir lietas, ko vajag uzsākt. Pie tam ikdienā. |
|
|
| Čats kā reliģija |
[Mar. 10th, 2010|02:59 pm] |
Nesen biedrs FreakFace prasīja, kā no čata izveidot reliģiju. Reliģijai ir 3 komponenti - morāle, rituāls un dogma. Morāle ir vērtību kopums, tas, kas padara sadzīvi ar citiem iespējamu. Pamatā tur parasti ir pavisam loģiski noteikumi - nezodz, nenogalini u.c. Bet, ja rituāls vai dogma to pieprasa, tad morālē var iespiesties arī neloģiski norādījumi vai vienkārši nenozīmīgi - mirušos sadedzināt nevis aprakt, piektdienās neēst zivis u.c. Dogma ir uzskatu kopa, ar kuru pamato pārējās jomas - dievs, plakana pasaule, atomisms vai jebkas cits. Dogma var būt patiesa, dogma var būt kļūdaina un balstīta tikai uz vēlmi ticēt. Galvenais - dogmu neapšauba, dogmu neapstrīd, lai arī cik smieklīga tā nebūtu. Rituāls ir darbību kopa, kas izriet no morāles un dogmas. Tās ir individuālas vai kolektīvas darbības, kas vērstas uz dogmatiski pamatotu labuma gūšanu vai kopienas saliedēšanu, kas saistās ar morāles funkcijām. Rituālā ietilpst arī visa veida tabū - nerunāt par bērnu, kamēr tam nav dots vārds, nesēdēt pret galda stūri, neteikt paldies par zālēm u.c. Lai čatu pārvērstu/nosauktu par reliģiju, tam vajag atrast vai izveidot attiecīgās īpašības. To arī centīšos iesākt.
ČATA MORĀLE 1. Tev nebūs bez brīdinājuma izlogoties no čata sarunas vidū. 2. Tev nebūs spamot 3. Tev nebūs dot NSFW linkus darba laikā, nebrīdinot par to. 4. Tev nebūs aizrauties ar uzmācīgi nepareizu gramatiku 5. Tev nebūs būt Šaitanam
ČATA RITUĀLS Pēc ielogošanās apsveicināties. Čata virsrakstā/tēmā rakstīt svarīgas vai smieklīgas lietas līdzko tās ienāk prātā. Pārņemt citu valodas īpatnības un izplatīt savējās. Lietot emocijzīmes.
DOGMA Operators/hosts ir vissvēts. Viņš ir devis mūsu čatiskajai pasaulei apveidu un ievedis tajā mūs, savus bērnus. Lai slavēts viņa veikums un tās 2 minūtes, ko tas viņam aizņēma. Ārpus čata ir pasaule, bet ārpus čata pasaulei nav nozīmes. Tikai tekstveida kopībā var rast nozīmi dzīvei. Dzīvs un ārpus čata ir tikpat kā miris. Reiz pienāks tā diena, kad čats beigs pastāvēt. Operators/Hosts ņems mums to, ko reiz ir devis un tikai labi ticīgie dosies tam līdzi uz nākamo čatu; ļaunie paliks mūžīgas bezsaziņas mokās. |
|
|
| |
[Mar. 8th, 2010|04:30 pm] |
|
Hm. Genomu drīz varēs nēsāt līdzi viegli nolasāmā formātā savā telefonā. Kā ar memomu? |
|
|
| Homēra Iliāda, spēles apskats. |
[Mar. 8th, 2010|02:37 pm] |
Iliāda ir spēle ikvienam senās Grieķijas fanam. Izstrādātāji ir ļoti rūpīgi pētījuši visus pieejamos materiālus par periodu un tagad piegādā mums maksimāli autentisku pārdzīvojumu. Homērs jau pirms izlaišanas solīja vismaz 50 stundas spēles laika un tā nu arī ir. Mums būs pilnas iespējas izbaudīt smago sengrieķu pasauli, tai skaitā dienām ilgus pārgājienus, jūras braucienus, triēru airēšanu un kontaktu ar paštaisniem, nepastāvīgiem un patmīlīgiem dieviem. Iliādas naratīvs, savukārt, ir klibs un nepareizi strukturēts. Ahajieši ir labie, Trojieši sliktie. Tiktāl viss kārtībā. Galvenais varonis jeb spēlētāja tēls ir Ahilejs. Pēleja kāzas ir tutoriālis. Arī te vēl viss kārtībā. Bet problēma ir te - Trojiešu pusē ir krietni vairāk NST (ne spēlētāja tēli) ar vārdu nekā Ahajiešu. Kāpēc lai pretiniekam būtu vairāk svarīgo tēlu? It īpaši tāpēc, ka stāsta līnija neparedz nedz iespēju pāriet pie pretinieka, ne vispār vērā ņemamu kontaktu ar šiem vārdotajiem NST. Lai gan jāteic, ka līmenis, kurā Ahilejs sēž savā teltī, nedodas karot un pūšas uz Agamemnonu, ir visinovatīvākais, ko spēlēs esmu redzējis pēdējo 9 gadu laikā.
Izstrādātāji ir apliecinājuši, ka turpinājums - Odiseja - jau top un ir gaidāma veikalu plauktos ap gada beigām. Ja Homērs spēs izlabot stāsta problēmas, tad Odiseja būs visnozīmīgākais notikums spēļu jomā līdz šim. Bet tikmēr Iliāda dod mums lieliski uzbūvētu pasauli, kura cieš no slikti būvēta stāsta.
-Maniokls |
|
|
| |
[Mar. 4th, 2010|07:52 am] |
|
Muldēt, jā, muldēt gan var daudz. Politiķi muld tautai, tauta muld politiķiem, žurnālisti muld pa vidu, un visi muld paši sev. Vienīgi jātvingi nemlud, jo viņu vairs nav. |
|
|
| |
[Mar. 1st, 2010|03:45 pm] |
Īstenībā ir ļoti, ļoti nelabi, ka es esmu jau izdomājis grāmatai nosaukumu un noformējumu, bet sarakstīta ir apmēram puse no konceptuālās puses. Un tas, ka ir mazsaistītas idejas, projekti un brīvprātīgie pienākumi, nemaz ij nepalīdz. + tas mūžīgais iztikas un pārticības jautājums, kuru neizdodas atrisināt nevienā virzienā. |
|
|
| |
[Mar. 1st, 2010|12:40 pm] |
Uzrakstīt represētā dzīvesstāstu no diviem laika punktiem, neiekļaujot nevienu vēsturisku faktu. Pārstrādāt Sidraba Šķidrautu par tvaikpanka miniseriālu. Uzrakstīt turpināmu postpadomju sirreālisma scenāriju komiksam.
Es sevi moku, mazliet. Jā. |
|
|
| Stop. Rant time. |
[Feb. 25th, 2010|02:48 pm] |
Internets ir liels. tas ir tik liels, it kā kompensētu kaut kādus mazvērtības kompleksus. Visticamāk tā arī dara. Bet visādiem pašvērtības sīkumiem pa vidu ir arī iespējas uz ko nopietnāku. Tad nu lūk, saskaroties ar dažādām kultūrām esmu nonācis pie viena jautājuma. KUR RODAS TĀ BRIESMĪGĀ VIDUVĒJĪBA?
Parādība izplatīta rietumu domāšanā, epicentrs ASV. Viss, kas tiek darīts ir vai nu normāls, vai arī pieļaujamās novirzes robežās. Vai vispār tikai pietēlots. Vārda brīvība, bet tikai, ja stāsta nekaitīgas lietas. Black metal, bet patiesībā esam labi ļautiņi un tā ir tikai skatuves persona. U.t.t., utjpr. Labi, man patiesībā nav tik daudz to piemēru, bet ir diezgan nospiedoša izjūta. Lai vai kā, mēģināt izvērst veselīgu diskusiju par jebko, kas nav vispārpieņemts, ir tik pat kā neiespējami. Ir kaut kāda aizliegumu dubultsistēma - kontroversālās tēmas, par kurām visi runā, jo tās ir kontroversālas (aborts un ar to saistītie likumi), un ir kontroversālas tēmas, par kurām nerunā, jo "kā tu vari par kaut ko tādu vispār runāt bez pārmērīgām dusmām, tu noteikti pats esi vainīgs" (pedofīlija un ar to saistītie likumi). Aplausi varenās kultūrsfēras ceļam uz patiesību un labāku ētisko priekšstatu kopu. Gaaah. |
|
|
| http://spacefall.co.uk/b7/slashme.php |
[Feb. 24th, 2010|07:06 pm] |
B7 Dodgy M/M Smut Generator ( ... tālāk ... ) |
|
|
| |
[Feb. 18th, 2010|01:41 am] |
|
Pavasaris. Vļeh. |
|
|
| |
[Feb. 10th, 2010|12:09 am] |
Once upon a time.... a demented time... of beasts and chaos and war and pain and metal and unicorns. What? Unicorns are metal, aren't they? And in this time there lived A man. His name was MAN. MAN worked day and night in the dark, dank, decrepit and dusty mines. The mines, they were in a desert. The desert was home to vicious beasts, worms, wyrms and wurms. I, the narrator of this story have no idea, how to distinguish between these creatures, but i don't care. All i do know, is they had teef. Not teeth, because this was an ORK desert. Anyway. MAN mined radium all day, all night, all twili... no, i'm not writing that word. THIS WILL NOT BE CONFUSED FOR AN EDWARD CULLEN FANFIC.
MUsicAL INTERLUDE
FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRE PTEEEEEEEEEEEEEEEERODACTYl
End of musical interlude
We return to man. After years of arduous work he has amassed a hoard of radiocative artifacts. But lo, yonder on the horizon - a bat swoops across the leaden sky. It lands in the middle of the radioactive materials stockpile. BOOM, ZOOT, SWATSWATSWAT (that was supposed to be a huge explosion). In the meanwhile elsewhere, that being the soul sapphire dimension, An eye is being stabbed repeatedly. And some makeouts are underway. We know this, because we receive a datastream from a monochle hidden away in a dark corner. You know what, i hate this story. I should just burn it. I'll put it someplace public and futilely attempt to never ever ever vever be reminded of it. |
|
|
| |
[Feb. 9th, 2010|03:06 pm] |
|
Naglucūku jāsāk rakstīt... un Šķidrautu pārbūvēt arī. Āāh, gribasspēks atturēties, ir pārpārēm. Gribasspēks piespiesties ir trūkumā. Varbūt kafiju sākt dzert? |
|
|
| |
[Feb. 9th, 2010|03:05 pm] |
|
Nu tā, nu tā. Redzēsim, ko teiks žurnāls. |
|
|
| |
[Feb. 1st, 2010|10:50 pm] |
|
Satoru dzejas vakarā praktiski iešmaucu savus nedarbus iekšā. |
|
|
| Posms |
[Jan. 23rd, 2010|02:17 pm] |
Es izvelku kompasu un piekoriģēju azimutu. Esmu noklīdis no ceļa, bet tas nekas. Es zinu, kurp vēlos nokļūt un ar to man pietiek. Ar to ir jāpietiek. Vēl tikai pāri šim pauguram, tad vēl mazliet un būšu galā. Vēl tikai paugurs. Mani soļi augšup pa nogāzi ir viegli jo viegli, bet tas nav uz ilgu. Es apstājos pusnogāzē atvilkt elpu. Vēl tikai puse. Es apstājos puceļā no palikušā, lai atvilktu elpu. Es apstājos puceļā no palikušā, lai atvilktu elpu. Es apstājos puceļā no palikušā, lai atvilktu elpu. Un šķiet, ka kalns stiepjas augstāks. Katrs solis uz priekšu ir divreiz smagāks par iepriekšējo, katrs solis uz priekšu, pastiepj vēl ejamo ceļu par vienu soli. Es saku nē un apstājos. Es izmocījies bezspēkā krītu uz priekšu, un mani pleci atsitas pret paugura kori. Es nobrāžu rokas, kājas un vēderu pret raupjo zemi, bet pārvelku sevi pāri. Es ripoju lejā. Kad Muhameds aizgājis pie kalna, lai kalns nes Muhamedu tālāk. Es apveļos sūnām, vēlēnām un kukuržņiem. Es saveļos kamolā. Es ieveļu sevī šo zemi līdz esmu vairāk sakne nekā cilvēks. Es esmu pazemē, es esmu virszemē, es esmu iekšzemē. Kamēr es veļos, no manis izdīgst asni, izaug, uzzied, nozied un izkaisa savas sēklas pasaulē. Es atsitos pret vārtu stabu un sašķīstu drumslās. Mana zeme izkaisās pa tēva sētu, pa tēva zemi. Es notraucu ceļa putekļus no sevis un eju iekšā. Uz sliekšņa sēž pasaciņa un zilgano bikškostīmu lāpa. Mazā sirmā škoda stāv savā stallī. "Māt, es esmu pārgājis." Daudzkārt pārgājis. |
|
|
| |
[Jan. 6th, 2010|08:12 pm] |
|
Jaunās krāsas. |
|
|
| |
[Jan. 2nd, 2010|10:37 pm] |
|
I hate it here. |
|
|
| |
[Dec. 28th, 2009|04:54 pm] |
The Dungeon Master is not a noble. The Dungeon Master is a physical manifestation of pure unrefined awesome that the dwarves treat as a noble solely because he looks like a dwarf but is obviously significantly better.
He refuses to wear clothing because no mere FABRIC can contain that much awesome. |
|
|