Par komerctelevīzijām. |
[9. Nov 2011|12:48] |
|
|
|
Comments: |
+11. kanāli pārblīvēti reklāmām un viņu ziņas sux, un vēl viņiem vajag $, tiešām, lai iet ---->
nu nu piemums vel reklaamas ir maaz ;-)
ka es "priecaajos" esot zviedrija un skatoties topashu TV3 kautvia, vienas CSI seerijas laika ir kaadas 5 reklaamas pauzes un un divas notaam ir sajuuta ka ir vismaz 10 mingaras taka piemusm veel nav nekas
Atminies vien gadus 5..7 atpakaļ, bija līdzīgi, kad filma pa Tv pēc programmas ilga turpat 3h to 1,5 vietā. Vienkārši reklāmas tirgus ir sašļucis, tā jau blieztu kā senāk.
nu ar var buut, bet galvenais ka dralee vienuun to pashu pariknji manjaupeec otras reklaamas autoimatiski sleedzos uz nakamo kanalu a vinjime tur maitam baigi saskanjots ja iet rekalama tad var inesatraukties, reklaamir VISOS Zviedru kanaalos vienaa laika vot tas gan tracinaaja tur
Te tas pats, pieminot rakstā nahuj ejamās komerctelevīzijas taču
nujaa es vietejas televiizijas skatos tikai hokeju praktiski un retu riezi kautko citu - mani iemiiljotakie kanaali ir Discovery, Discovery Science, Nat Geo, Nat Geo Wild un Discovery World - tiem paldies dievam reklaamas nepaarkalajas var smuk parsleegalaties un pablenzt kko citu populaar zinatniusku kad iet reklama :-D | |