: who's that girl? - Komentāri

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi

Links
> the cut
> fashion telegraph
> more life

Septembris 14., 2012


[info]f14:16
lūk, es te tā tikko iedomājos. ar tiem luksusa brendiem un veģetāriešiem nav kaut kā līdzīgi? mēģināšu ilustrēt. runājam mēs te ar inesi par jaunatvērtajiem veikaliem, burberry to skaitā, un spriežam, ka, protams, neatteiktos to slavenā putekļu mēteļa, bet tam jau drošvien pogas vien tik var atļauties, un vispār, ja tā padomā, ēst ta' arī gribas, vai ne. pa kuru laiku apģērba gabalam cena uzleca tik augsta? nu, pa kuru laiku, un kur skatās tā saucamais tirgus un pārējie regulācijas mehānismi? un kā tad varētu cīnīties pret šo parādību? nepirkt tos mēteļus? darīts! nepērku ne es, ne cilvēki manā paziņu lokā. pat mans bezbožno turīgais zviedru draugs nav pagādājis sev nevienu tik dārgu preci. a kur efekts? nav! protams, efekta nav tāpēc, ka industriju uztur visi tie, kas pērk jostas, saulenes un šņores ar iegrebto slaveno bļembuku.
un par tiem veģetāriešiem un viņu nenogurstošo cīņu ar lopkautuvēm. viņi cītīgi neēd ne gaļu, ne olas, ne ko tur vēl. vai industrija tāpēc kaut mazliet ietrīsas? nē.
call me crazy, bet kaut kas ar šīm metodēm nestrādā (lai gan man šķiet, ka tāda cīņa pret lielajām preču cenām nemaz nenotiek, galu galā, kā tad tu nodemonstrēsi, ka esi kruts? varētu jau gan to darīt ar pulksteņiem un mašīnām, un pildspalvām, kā pie baltajiem cilvēkiem).

Read Comments

Reply


No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.

> Go to Top
Sviesta Ciba