Protams, ka nav liela jēga ražot to, ko ļaudīm nevajag. Tādēļ jau ir izgudrota tāda lieta, kā tirgus izpēte (mārketings), ar kā palīdzību var veikt divas lietas:
(a)noskaidrot, ko ļaudīm vajag, lai varētu to ražot,
vai arī (b)iestāstīt ļaudīm, ka viņiem vajag to, kas tiek ražots.
Nu, piemēram, varētu noskaidrot, ka tīņu vecuma grupā ir liels pieprasījums pēc dzīves jēgas. Un varētu propagandēt (reklamēt) tādu un tādu dzīves jēgas paveidu kā viskrutāko, salīdzinot ar parastajām dzīves jēgām;) Vai arī, piemēram, mediķiem, karavīriem un likumdevējiem ir salīdzinoši svarīgi ētikas jautājumi, veciem un slimiem cilvēkiem ir nozīmīgs nāves jautājums, un tamlīdzīgi. Filozofijas nozare ir pietiekami plaša, lai atrastu daudzus praktiskus pielietojumus.