Princese Zeltīte

Arhivētais

15. Jūnijs 2004

16:24: Extra time
Love is all, all my soul.
You're my Playground Love.
Yet my hands are shaking.

Anytime, anyway

22:03: Atskaite par Lietuvas braucienu ;) (beidzot arī bildes dabūju iekš apskates režīma)
viss sākās ar to, ka es , [info]marts, [info]spilvens, [info]antikrists un [info]daeve salecām skaistajā bembī un laidām uz te nu ir. Lūk, kur dažas bildes no tukšās Eiropas robežas un pasākuma --> jā jā
Pasākums bija dikti jauks, tikai man visu laiku nāca miegs, kura dēl lielu pasākuma daļu vienkārši nogulēju ;). Lūk bildes arī no pasākuma (es un spilvens tur lielākoties ;).. --> re kur lienu laukā no telts, spilvens akmeņos, redz, kur tas viss notika, es un mans jaunais draugs, spilvens veido dialogu, jā, jā..es arī tur esmu!, pasākums var sākties, Vilki.
Teltī bija auksts un pa nakti gluži neapzināti Martam atņēmu visas segas...no rīta, kad piecēlos, tad redzēju drebošu ķermeni, un pat mazliet vainīga sajutos ;). Tālāk es un Marts dodamies uz Šauļiem, sak apskatīt, kas tur un kā. Pa ceļam vēl iebraucam Krusta kalnā un ieraugam pirmos poličus. Poličus pa visu ceļojumu redzējām kādus 10 – visur stāv un ķer visus, atskaitot tos, kam Eiropas numurs – mūs ;). Šauļos nekā nav un mēs dodamies tālāk – uz ...aizmirsu ;). Karte stāv mašīnā, slinkums iet pakaļ ;). Ā! Uz Viļņu, jā. Gribējām apmeklēt diži izslavēto tirgu, bet sakarā ar to, ka maldījāmies pāris stundas pa Viļņu, tad ieradāmies tirgū tieši uz slēgšanas brīdi...vismaz daudzās būdiņas pa gabalu redzēju. Marts vēl paspēja iegādāties pāris dvd savam sirdsmieram. Tā lūk. Tad mēs dodamies uz Kauņu. Ārā ir liels vējš un stripri līst, tāpēc pa visām malām skatāmies, kur varētu palikt pa nakti. Lūk, jaukā viesnīca --> viesnīca un marts skaras klāt bembim
Tur tiešām bija dikti jauki, tiku sen gribētā dušā un nākamajā rītā paēdu cepelīnus ;). Tālāk devāmies uz Klaipēdu, lai ar kuģīti pārceltos uz Neringu un tur apskatījām smilšu kāpas, iepirkām žuves un jauki sabildētos --> bezlaiks ;)
Tad devāmies uz Palangu, kurai tikai cauri braucām, jo bija ārkārtīgi nepatīkams laiks un pēc tam uz Liepāju, kur Marts nekad nebija bijis. Lai nu kā – man ceļojums ļoti patika, tika nobraukti kaut kādi 1300 km un bembītis parādīja savu lielisko dabu ;).
Vēl tikai jāpiezīmē tas, ka Lietuvā ir apskaužami labi ceļi un jauki šoferi, kuri vienmēr brīdina par nejaukajiem poličiem. Vēl bija jauki pazināties, ka man ir mašīna ;). Nebija jāstaigā un varēja tikai ēst un ēst ;)...

current music: "Skunk Anansie - Weak"

22:18: ārā skaistas debesis.

23:21: pārdoties pat vienkāršam logu rāmim.