Mr. Selfdestruct - Ceļojums uz pasaules malu. [entries|archive|friends|userinfo]
ELECTiC

[Sajuutas: | tired]
[Skaņu Operators: |Radio SWH Rock]

Pirmā diena: 18.05.2007 [Piektdiena]
Viss sākas jau no paša rīta, tiek nopirkta telts, guļammaiss, sīkumi, dažādi.
plkst. 18:00 Avotu ielā 11 tiekas 4 jaunieši - [info]cure, [info]moondreamer, [info]redeemer un es.
Pirmais maršruta punkts ir Origo rimčiks, kur tiek iepirkts šašliks, maize, siers, rīsi, alus, kokteilīši.
18:58 tiek padots vilciens - Rīga-Skulte.
19:18 attiet vilciens Rīga-Skulte uz Skulti.
Vilcienā tiek atsaiņotas super-duper-gardās karstmaizītes [aukstas] ar sieru un sieru ar vistu. [pats gatavoju]
20:33 Vilciens pienāk stacijā Skulte [stacija pārcelta par 700m tuvāk Rīgai, jo notiek jaunas šosejielas izbūve]
20:38 Pēc skaļas lamāšanās nonākam pie secinājuma, kur ir pareizais ceļš uz jūru. [man tomēr ir taisnība un ejam pareizi, kā rāda karte - 3km]
21:09 Garām pabrauc policijas mašīna un aizbrauc uz jūru, nobīstamies, jo jūras malā un kāpu zonā nedrīkst celt teltis un kurināt ugunskuru.
21:46 Nonākam pie jūras, apmetam līkumu policistiem, kas izrādās atpūšas pie jūras kā normāli cilvēki.
ap 22:30 atrodam vietiņu kur varētu sakurt uzgunskuru un uzcelt teltis.
ap 23:00 ir iekurts ugunskurs un saceltas divas teltis.
Sēžamies pie ugunskura un sākam malkot alu un kokteiļus, ēdam maizi ar kausēto sieru, salātus [rosolu un krabja sakātus].
23:43 sāku cept pirmo šašlika [vistas] partiju, iesmu mums nav, tāpēc izmantojam pašu izdrāztus iemus no koka.
00:02 salūzt iesms un šašliki nomaucas smiltīs, aldis izlaiž no rokām.
00:14 salūzt otrais iesms, nokrīt šašliks velreiz smiltīs, šoreiz esmu vainīgs es. šašliks tiek noskalots no smiltīm un mēģināts cept tālāk.
00:32 pirmā šašlik partija ir gatava.
Tā līdz kādiem 2-3 naktī notiek alus malkošana, šašlika tiesāšana.
Ejam gulēt.

Otrā diena: 19.05.2007 [Sestdiena]
ap 9:30 ceļamies lai dotos tālāk. Konkrēta mērķa nav, galvenais kādu gabalu nosoļot vel.
ap 10:30 tiek viss sapakots un savākts un dodamies, kājas jūtās lieliski, man no vakardienas zābakiem uzberztas tulznas un kedās vismaz normāli var paiet.
Lēnam tiek malkots alus, lai uzturētu gājiena garu.
ap 13:00 nonākam pie liela apaļa akmens, tas nu mums kalpo par fotosērijas brīdi.
ejam tālāk aptuveni ap 14:00 nonākam līdz mazam miestiņam, kur noskaidrojas, ka ir veikals un ir 150/200 m no jūras, ātri dodamies uz veikalu, jo alus kā reiz ir izbeidzies.
14:12 nopērkam alu, maizi, sieru un krabju nūjiņas. Pie veikala mums pienāk klāt iezemietis ar alus pudeli, kurā esot šnabs pieliets, lai labāk. Iezemieti sauc vārdā Andis, kā viņš pats stāsta viņš esot baigais joberis, jo viņam esot četri dēli, braucot visu mūžu uz autobusa par šoferi un iet jūrā zivis ķert, sak' pāris dienas atpakaļ štrunts vien bija kādas 20 vimbas, sak' 3-4 vimbas, pa div' lat' un miers. Vakar esot dzēris bračkam vārda dienu, nu jau otro dienu dzerot. Vienā mirklī aiziet pie stūra pačurāt un atpakaļ nākot saka kautko par nočurātām biksēm. Vel stāstot stāstu par kautko uzbeld ģeniāls vārdu salikums - "Pi*$ taisni".
Tad nu ap 14:40 no viņa atvadamies un dodamies tālāk uz jūru.
Netālu zem koka ieturam maltīti, es palieku sargāt mantas pārējie iet uz tuvējo aploki dzenāt aitas.
ap 16:30 esam netālu no bākas, laikam dunte.
ap 17:00 esam garām bākai nonākam tuvumā apdzīvotām vietām.
18:00 tuvojamies māju kompleksam.
18:30 noskaidrojas, ka līdz Tūjai un vekalam tur ir atlikuši trīs kilometri.
Pēc pusstundas nonākam pie nākošās mājas un tur mums saka, ka līdz Tūjai ir trīs kilometri.
19:30 nonākam līdz pēdējajam atskaites punktam, kur laipna tante augšzem's dialektā sāk stāst't par to ka iet pa ceļ' un taisni līdz kafeijnīc' tik pa asfaltēto ceļu nevajag iet tas iet uz jūr'.
Tā nu dodamies uz Tūjas pusi pa ceļu, ne gar jūru.
Vienā brīdī liekas ka esam galīgā d...., bet tad pajautājam iezemiešiem un tie saka, nu ja tepat aiz stūra pārsimts metru un ir veikals un autobusa pietura.
20:30 nonākam līdz autobusa pieturai, man šis pasākums jau tik tālu ir noriebies un kājas sāp un tulzna neļauj iet, ka esmu gatavs kautk tūlīt braukt mājās. Bet izrādās, ka pēdējais autobuss uz Rīgu ir aizgājis 19:09 un uz salacgrīvu, no kurienes varētu ar vilcienu tikt 20:17.
Tad nu nekas cits neatliek, kā atkal nopirkt alu un pārtiku, un tiek nopirkts saldējums [pirmo reizi šajā ceļojumā].
Sēžam pieturā ēdam sasldējumu un mocam miskasti.
21:15 dodamies uz jūru, nonākam pie mola [maziņa mola] no kura tad vel kādu kilometru noejam uz leju lai uzstutētu jūras smiltīs telti un iekurtu ugunskuru.
ap 22:00 esam pie vietas un sākam celt teltis un kurt ugunskuru
300 m uz leju var redzēt vecā kaluma telti, kas uzcelta mazajiem piedzīvojumu meklētājiem, nakšņošanai pie jūras.
Pēc kāda laika, kad mums ugunskurs ir kārtīgi iededzies iznāk tēvs un arī sakur sīčiem uzgunskuru, jo laikam sīči izdīca - tur ir ugunskurs, tur ir ugunskurs, mēs arī gribam.
Pēc brīža viņiem uguns metās pat divu metru augstumā.
Aiejot līdz jūrai un nākot atpakaļ pie ugunskura liekas, ka esi nonācis muminielejā un pie ugunskura sēž trollītis mumins, snorres jaunkundze, susuriņs un snifs.
Šoreiz Aldis ir sagatavojis šašlikiesmus lai šašliks nekristu smiltīs. Vispirms mēs vāram rīsus, lielā metāla krūzē, kam Sandra piedarīnājusi no stieples rokturīšus, tikmēr Roberts meklē malku es saku celt telti.
laiks netiek skaitīts, tikai paliek tumšāks un tumšāks, ughunskurs izkuras un paliek ogles, īstais brīdis šašlika cepšanai, šašliks izdodas, labs un garšīgs.
Notiek džeku sarunas par visādiem diršam un piržam jokiem.
Vēlā naktī ejam gulēt, kad mēness sirpis nonācis pa visam tuvu jūrai un spoguļojas mēness tilts uz venēru, kur jānotur mums plenērs.
Šī nakts ir siltāka, bet vējš no rīta lielāks un mākoņi nedaudz debesīs.

Trešā diena 20.05.2007 [Svētdiena]
Ceļamies plkst. 10:00, lai paspētu uz pēdēju dienas autobusu, kas ir 12:48, nākošais ir pēdējais un ir 19:09 un ar to neriskējam braukt, lai svētdienas vakarā neiekļūtu siļku mucas autobusā.
Tā nu lēnām savācamies un dodamnies uz molu, no kura ved ceļš uz tūju.
Pa ceļam varam aplūkot tūjas stāvkrastus, varu piemetināt, ka šeit gar juras malu ir daudz māla krastos un daudz mazu steautiņu, kas tek uz jūru, un daudz akmeņu, kas mijās ar baltu smilšu pludmalēm.
tā nu ap 11:00 esam uz mola, nedaudz atpūšamies, un atrodam sauso tualeti, kur sēžot var dzirdēt kaimiņa plunkšķus kopējā bedrē [:D].
ap 12:00 beidzot esam nonākuši līdz Tūjas autobusam un veikalam, tiek iepirkts saldējums, cukurvate un limonādes tālajam ceļam uz Rīgu.
Ap 12:43 pienāk autobuss, kāpjam autobusā, sasodīti dārgi, 1,7 Ls,m bet nu braucam mājās.

Secinājumi: Ja man kautkas nav kārtībā, tad es esmu čīkstulis, šoreiz tās bija kājas ar tulznām.
Aldis vienmēr viskautko izmet no rokām, ja jūs pārvācaties un ņemat palīgā Aldi, nedodiet viņam nest jūsu vecmāmiņas relikvijas - ķīnas vāzes.
Roberts ir kluss, bet jokojas.
Sandra ātri nodeg un viņai nospļauties uz likumiem, ka nedrīkst teltis celt jūras krastā un kurt uzgunskuru.

Jāiet ar labiem apaviem, jānopērk normāla ceļošanas soma. Un jasastāda maršruts ar veikaliem pa vidu, lai nav daudz jānes visa kā līdz.

Pasākums izdevās, tad nu tālāk atkal kautkad, ja būtu vairāk cilvēku par 6, sāktos nesaskaņas un dalīšanās. tāpēc jāceļo ir mazās grupās.