| Šobrīd mani galda RPG nomāc problēma ar rasēm. Respektīvi nevaru rast skaidrību ar sevi kurā brīdī rase būtu saucama par rasi un kurā brīdī rase ir nevis ir rase, bet gan kādas rases apakštips/variācija.
Piemēram, šobrīd spēlējamas pamatrases ir
Human Dwarf Orc Goblin Halfling Troll Elf
Taču man gribās izdalīt elfus atsevišķos tipos
Wood Elf – Legolasveidīgie no meža High/Wise Elf (noskums gudrošanas stadijā) – Rivedeilveidīgi gudri nedaudz augstprātīgi elfi Dark Elf – Gotiski mazliet/samērā ļauni elfi
Tālāk atkal Humaniem gribas izdalīt atsevišķi Nord un Barbarian tipus, taču tā var papildināt bezgalīgi izgudrojot rases iz sērijas ‘’nigeri no purva’’, ‘’ledus elfi no Arktikas’’, bet es negribu neizmērojami garu izvēli no rasēm. Kādas 10 rases būtu maximums (jo no lielāka apjoma veidojot charu kļūst jau pārlieku grūti izvēlēties). It kā elfs paliek elfs un nav svarīgi Wood elfs vai Dark Elfs, tādā ziņā prasītos izvēle ‘’Rase’’--> ‘’Rases apakštips’’, taču no mehānikas viedokļa ‘’Rases apakštipam’’ ir tāds pats spēks kā ‘’Rases tipam’’ kā arī ieviešot apakštipu, Orki var justies apdalīti jo viņiem nav apakštipa atšķirībā no Elfiem un mākslīgi ieviest Orku apakštipus no sērijas Zaļie Orki, Melnie Orki un Sarkanie Orki man liekas būtu vienkārši patizli.
Bez tam man negribas vēl vienu papildus izvēles opciju kā ‘’rases apakštips” kam ir kaut kāda savādāka ietekme uz mehāniku kā ‘’rases tipam’’, tīri lieks papildus mākslīgs elements uz mehāniku. Varētu to apakštipu būšanu aizgrūst uz tīri opcionālu ‘’Background’’ fišku kur nav nekādas mehāniskas ietekmes, taču tad atkal tas Wood Elfs ne ar ko neatšķiras no Dark Elfa no mehānikas viedokļa.
Karoče ir ko domāt. |