Patience, use the Force, think!
Commenting To 
4.-Mar-2010 10:26 pm - Neliela atskaite par galda RPG progresu (regresu?)
Sen nekas nav ierakstīts par murgaino galda RPG sistēmu, tad nu jāatjauno informācija.

Vispirms jāsaka, ka vakar (trešdien) par 98% bija pabeigts tā, lai varētu sestdien uzmaukt kādu testa sesiju, taču savās labākajās galda RPG veidošanas tradīcijās, brīdī kad charshetaa liku vienu no pēdējām formulām automātiskajai ļevakošanai (lai spēlētājiem ar roku manuāli nebūtu jāpārraksta visādi cipari), secināju, ka līdz galam neesmu tomēr laimīgs kā rezultātā mazliet padomājis gāju gulēt un protams nevarēju aizmigt jo bija jādomā, kā pārveidot tā lai būtu laimīgs.

Ok, pusnakti pavadīju bezmiegā domājot un beigās izdomāju kā pamainīt sistēmu tā lai būtu laimīgs, taču tas mani atsvieda no 98% gatavības testēšanai uz kādu 50% gatavību arghhh, un tagad prātu pārņēma vēl viens sistēmas saknē globāls jautājums vai šī brīžas esošo versiju, ka cilvēks izvēlas tādu kā specializācijas paku + kaujas paņēmienu paku mainīt vienkārši pret to, ka izvēlas klasi.

Paskaidrošu sīkāk, specializācija nosaka cik daudz Health, cik lieli Attack, Defense stati u.t.t. kā arī bonusā nāk feati klāt + katru pārleveli leveli klāt nāk. Respektīvi feati nav manuāli pa vienam no liela saraksta jāizvēlas, bet gan piesieti pie specializācijas kur noteiktu specializācijas featu noteiktā līmenī automātiski dabū.

Šobrīd man ir šadas specializācija

1. Gladiator – čuvaks ar daudz Health, feati kas ļauj dažas reizes cīņā izdarīt ļoti spēcīgus uzbrukumus un ļoti labi atgūties no sev nodarītiem kaitējumiem. Ļoti piemērots Melee Damage Dealerim.
2. Guardian – čuvaks kas ļoti labi reducē saņemto Damage, feati var vairākas reizes cīņā pasargāt sevi un arī citus no damages saņemšanas vispār. Tanks vienvārdsakot.
3. Battlemaster – vāja aizsardzība spēcīgs uzbrukums. Damage dealeris.
4. Survivalist – Tīri ok damage nodara, bet galvenais spēj izvairīties no damages kad kāds cits grib iesist.
5. Leader – augsta Morale (kas ir viens no defensīvajiem statiem) un feati kas dod nevis individuālo bonusu sev, bet gan visam partijam vai kaut ko sariebj visiem pretiniekiem.

Vairāk specializācijām priekšs vienas testa sesijas necentos domāt.

Savukārt kaujas paņēmienu pakas ir šādas

1. Defensive Stance – visādi Melee tankošas paņēmieni
2. Offensive Stance – visādi Melee paņēmieni kas nodara lielu damage
3. Tactical Stance – visādi Melee paņēmieni, kas nodara vidēju damage, bet reizē nodara dažādas riebeklības (čakarē), pretienieks tur nevar paiet, aizbīda viņu ellē ratā prom no citiem u.t.t.
4. Archery – Ranged ieroču skola ar augstāko damage
5. Marksmanship – Ranged ieroču skola ar pretinieka čakarēšanas elementiem.
6. Fire Magc – Spēcīgs single un AoE damage
7. Frost Magic – Ne tik liels damage kā Fire skolā, taču slowo vai apstādina pretiniekus.
8. Holy Magic – neliels damage, bet healo un buffo party
9. Dark Magic – vidējs damage, debuffo pretiniekus, biedē, sūc dzīvības
10. Arcane Magic – vidēja magic damage ar dažādiem čakarēšanas paņēmieniem un paņēmieniem kas palīdz savējiem
11. Nature Magic – heals + damage + terrain pretiniekiem pačakarē

Tātad pašreiz cilvēks var paņem jebkuru specializācijas un kaujas paņēmienu paku kādā kombinācijā vēlas. Piemēram mierīgi var būt Fire Magic + Guardian.

Bet tad es atkal iedomājos kā parasti es izvēlos tēlus RPG spēlēm. Es parasti iedomājos vot būšu šoreiz kabans ar cirvi kas visus šķaida vai uguns mags kas visu spridzina, fighters ar vairogu kas tanko vai priesteris kas healo u.t.t. Attiecīgi daudz intuitīvāk un vienkāršāk būtu ja būtu klašu sistēma, piemēram ja ir nodefinētas klases

1. Priest
2. Necromancer
3. Mage
4. Archer
5. Warrior
6. Soldier

Tad uzreiz jau viss ir skaidrs kas zem katra ir un nav jāčakarējas ja man sagribās klasisku ikonisku healeri, tad ņemu priesteri nevis meklēju kombināciju Holy Magic + Leader.
Tas arī atrisina iespējamas disbalansa problēmas, ka kāda Specializāciju + kaujas paņēmienu kombinācija ir izteikti krutāka par citu (es vēlos izveidot failseifu extra n00b friendly sistēmu, kur jebkāda veikta izvēle nevar būt nepareiza, katra savādāka izvēle nes savādāku galarezultātu ar savādāku nepieciešamu spēlēšanas stilu, taču ne par kapeiku labāku vai sliktāku par citādā kombinācijā veiktu izvēli).

Taču no otras puses atkal patīk, ka var būt mags-kabans un iespēja paspēlēties ar variēšanas iespējām, taču klašu sistēma ļauj gludāk noslīpēt disbalansa problēmas kā arī ātrāka un vienkāršāka izvēle.

Nu lūk, tā arī te sēžu un domāju skatoties griestos pēdējās 10 stundas par šo jautājumu.


Savukārt ja reiz pieminēju domāšanu, tad nobeigumā atkāpjoties no RPG, svarīga lieta domājot figņas ir mainīt pozas kādā atrodas ķermenis jo tad kad pēc ilgāka laika sēdēšanas vienā nomaina reāli smadzenēs paveras jauns skatulogs. Šobrīd domājot man ir 4 pozas. Sēžot krēslā pie datora, atgūlies dīvānā, atgūlies gultā un staigājot šurpu turpu pa istabu, ik pa laikam nomainot tās uzreiz vai pēc brīža var uzreiz manīt kā ielido galvā jaunas idejas.
Comment Form 
No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:
This page was loaded Dec 5. 2024, 3:19 am GMT.