September 2021   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Pašpiepildīšana

Posted by [info]brr on 2009.11.26 at 10:39
Vakar pēc sarunas par reklāmām (vides un neta, jo citas man iet secen) konstatēju, ka bieži tās lāgā itin nemaz nepamanu. Vērot vēroju, bet reklāmas, ja pat pamanītas, ātri vien, nekur nenosēzdamās, pazūd no atmiņas. Nācās secināt, ka mani glābj neidentificēšanās ne ar savu dzimuma lomu, ne tam piemītošām īpašībām un vajadzībām. Nav man vēlme būt pirmajam tēviņam ciemā, to apliecinot ar jauniem kaujas ratiem, spīdīgu kuprapiesedzamo, mātīti utt.un utjpr. Ja kādas pamatā būtu koncepts par to, kas ir cilvēks un kā tādam būt, varbūt sākumā mani paņemtu, bet varu droši neuztraukties, nevienam tas nerūp.
Viss. Izslēdzam šo vienu elementu, un jebkāda reklāma, sākot ar jauno, stilīgo alus šķirni un beidzot ar jaunajiem bārdas nažiem, kļūst neefektīva.

Reply to this entry:

From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs IP addresses of anonymous posters.