9.maijs
May. 14th, 2009 | 01:15 am
From:: braaleens_tas
nezinu, kā bija padomju laikos, bet šodien baltkrievu konfektes ir samērā augstā līmenī. varbūt ne iesaiņojuma un vizuālās pievilcības ziņā, bet pēc garšas īpašībām jau noteiki. nu, vismaz tās divas, kuras pirms brīža tapa 'ielocītas', bija labas. ir un ir vērts tomēr galīgi nenovērsties no produktiem ieturētiem postpadomju garā, kuri šķietami ir saglabājuši kaut kādu nebūt identitāti pretstatā Snickeram, Head&Shoulders(kurš tādu lieto?)vai kam tamlīdzīgam. Protams, arī iepriekšminētajiem brīnumiem ir sava rietumnieciskā identitāte, bet tā vienkārši ir pārāk izplatīta, lai tiktu novērtēta. Turpretī iegrauziens baltkrievu konfektē līdzi nes zināmu eksotikas piegaršu, un sajūtu, ka tā konfekte ir radīta tieši šim konkrētajam brīdim. vai nav dīvaini.
otra tēma, kuru nāksies skart, ir automāti - tie, kas kafijas, saldumu, atspirdzinošo dzērienu utt. neviens nestrīdēsies, ka visnotaļ noderīga lieta. priekš kam algot pārdevēju, ja kafijas krūzi var izsniegt arī automāta jaunskungs. praktiski, ērti un ātri. un tomēr arī šeit neiztiek bez liela BET. tas varbūt ir subjektīvs un nesvarīgs, tomēr nereti liek par sevi manīt. proti - kāpēc pērkot kaut no automāta, uzmācas sajūta, ka tiek izšķiesta nauda? ja esmu nolēmis iegūt savā lietošanā Lion king size, tad nekam tādam nevajadzētu notikt, neatkarīgi no veida, kā pie šī garduma tieku. Un tomēr, metot monētas tām paredzētajā automāta atverē un dzirdot šķindoņu, ir pilnīgi skaidra sajūta, ka esi Patērētājs, kurš ļāvies ēē..kārdinājumam. mijiedarbība ar pārdevēju tomēr ir ļoti atšķirīga. tur ir jūtams sociālais aspekts - darījums, komunikācija starp divām cilvēkveidīgām būtnēm, un pati pirkšana nedaudz aizslīd otrajā plānā. ko tas viss nozīmē? Iespējams, to, ka eventuāli vārda tiešākajā nozīmē Cilvēciska apkalpošana varētu kļūt par tikpat ekskluzīvu padarīšanu kā dažādi 'hand-made' produkti. jāiemācās novērtēt klasisko apkalpošanu, kamēr vēl viss ir lēti un vienkārši.
otra tēma, kuru nāksies skart, ir automāti - tie, kas kafijas, saldumu, atspirdzinošo dzērienu utt. neviens nestrīdēsies, ka visnotaļ noderīga lieta. priekš kam algot pārdevēju, ja kafijas krūzi var izsniegt arī automāta jaunskungs. praktiski, ērti un ātri. un tomēr arī šeit neiztiek bez liela BET. tas varbūt ir subjektīvs un nesvarīgs, tomēr nereti liek par sevi manīt. proti - kāpēc pērkot kaut no automāta, uzmācas sajūta, ka tiek izšķiesta nauda? ja esmu nolēmis iegūt savā lietošanā Lion king size, tad nekam tādam nevajadzētu notikt, neatkarīgi no veida, kā pie šī garduma tieku. Un tomēr, metot monētas tām paredzētajā automāta atverē un dzirdot šķindoņu, ir pilnīgi skaidra sajūta, ka esi Patērētājs, kurš ļāvies ēē..kārdinājumam. mijiedarbība ar pārdevēju tomēr ir ļoti atšķirīga. tur ir jūtams sociālais aspekts - darījums, komunikācija starp divām cilvēkveidīgām būtnēm, un pati pirkšana nedaudz aizslīd otrajā plānā. ko tas viss nozīmē? Iespējams, to, ka eventuāli vārda tiešākajā nozīmē Cilvēciska apkalpošana varētu kļūt par tikpat ekskluzīvu padarīšanu kā dažādi 'hand-made' produkti. jāiemācās novērtēt klasisko apkalpošanu, kamēr vēl viss ir lēti un vienkārši.